جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های راهسازی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه بحث شد و مقرر شد این اقدام در اسرع وقت انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104686
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های راهسازی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گویی با وزیر جهاد داشتم که در این دیدار بر رفع مشکلات کشاورزی حوزه انتخابیه از جمله تامین نهاده های دامی، آب کشاورزی و اعطای تسهیلات تاکید شد.

وی افزود: همچنین دیداری هم با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه بحث شد و مقرر شد این اقدام در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز ساخت چند مرکز جامع سلامت روستایی اخذ و برخی از آنها به بهره برداری رسیدند و برخی دیگر نیز در حال احداث هستند که امیدوارم با مساعدت های وزارت بهداشت تکمیل این مراکز سریعا انجام شود تا در به مردم خدمات ارائه دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زارع پنجشنبه , 30 آذر 1402 - 8:03

سلام نمک صورتی از نمک معمولی خیلی بهتر و خواصش هم زیاده. قیمت نمک صورتی هم زیاد نیست و جایگزین خوبیه برای نمک معمولی که میخوریم. هانی فود هم نمک صورتی اصل داره برای خرید که ادرسش توی این مقاله اومده. ممنون از شما

logo-samandehi