جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر راه و شهرسازی برای اختصاص 500 تُن قیر به مشکین شهر

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس، از دستور وزیر راه و شهرسازی برای اختصاص ۵۰۰ تُن قیر به حوزه انتخابیه خود خبر داد و افزود: با اختصاص این میزان قیر می‌توان روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی این منطقه را انجام داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104665
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

دستور وزیر راه و شهرسازی برای اختصاص 500 تُن قیر به مشکین شهر

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات نشستی که با وزیر راه و شهرسازی داشته است، گفت: در این نشست قرار شد وزیر راه و شهرسازی به زودی سفری به مشکین شهر داشته باشد همچنین دستور داد علاوه بر کارهای بزرگی که در حوزه راهسازی برای مشکین شهر انجام شده است میزان ۵۰۰ تُن قیر به این شهر تحویل داده شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اختصاص این میزان قیر می‌توان روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی این منطقه را انجام داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی همچنین در این نشست دستور داد که ۵ کیلومتر اول چهاربانده مشکین شهر-اردبیل آسفالت شده و زیر بار ترافیک رود.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در طول چند سال اخیر انقلابی در حوزه تامین زیرساخت‌های حوزه راه مشکین شهر ایجاد شده است امیدواریم این اقدامات نیز مبنای تحول گسترده‌تری برای حوزه راه این منطقه قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi