شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای متخلف در باشت

سروان روح الله قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجار شکن، تغییر وضعیت ونقص فنی در شهرستان خبر داد.  وی اظهار داشت: طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی و هنجار شکن در شهرستان اجرا خواهد شد زیرا خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104605
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای متخلف در باشت

سروان روح الله قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجار شکن، تغییر وضعیت ونقص فنی در شهرستان خبر داد. 

وی اظهار داشت: طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی و هنجار شکن در شهرستان اجرا خواهد شد زیرا خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه‌ جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

قنبری افزود: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان ها و جاده ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راهور باشت تاکید کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک شهرستان و جلوگیری از هرگونه هنجار شنکی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی گفت: پلیس با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین تخلفی گذشت نخواهد کرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi