یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه‌های خاموش یک دهه گذشته باشت در مرحله اجرا قرار گرفتند

به گزارش کرونا از باشت، نادر گرامی صبح امروز در نشست دهیاران  اظهار کرد: انتخابات، به عنوان مهمترین رویداد کشور در سال جاری  پشتوانه اقتدار کشور است و باید زمینه حضور پرشور مردم در این رویداد مهیا شود تا مجلسی قوی با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح شکل گیرد. وی شرکت در انتخابات را علاوه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

کرونا :

پروژه‌های خاموش یک دهه گذشته باشت در مرحله اجرا قرار گرفتند

به گزارش کرونا از باشت، نادر گرامی صبح امروز در نشست دهیاران  اظهار کرد: انتخابات، به عنوان مهمترین رویداد کشور در سال جاری  پشتوانه اقتدار کشور است و باید زمینه حضور پرشور مردم در این رویداد مهیا شود تا مجلسی قوی با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح شکل گیرد.

وی شرکت در انتخابات را علاوه بر حق یک تکلیف دینی و سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: مردم باید نسبت به اهمیت انتخابات آگاه باشند.

فرماندار شهرستان باشت در ادامه خاطرنشان کرد: دولت و شبکه مدیریتی استان شبانه‌روز در حال پیگیری امور مردم هستند و پروژه‌‌هایی که برخی از آنها بیش از یک دهه مغفول مانده بودند در حال پیگیری و اجرا قرار دارند.

وی با بیان اینکه مردم در انتظار شنیدن گزارش عملکرد هستند و باید در این زمینه مستندات نیز ارائه شود بیان کرد: مسؤولیت یعنی پاسخگو بودن، بنابراین باید عنوان کنیم در دوران مسئولیت خود چه اقداماتی انجام داده‌ایم و کدام گره‌ها را باز کرده‌ایم.

گرامی در ادامه با بیان اینکه دهیاران باید در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کرده و گره از کار مردم باز کنند افزود: نباید به خاطر حفظ میز و پست کار کرد بلکه باید رضای خدا و مردم ملاک باشد.

 وی با بیان اینکه دهیاران شهرستان جزو شایسته‌ترین‌ها هستند و شوراهای خوبی داریم ادامه داد: دهیاران به عنوان سرانگشتان توانمند شبکه مدیریتی مجموعه وزارت کشور اگر نسبت به وظایف خود آگاه باشند می‌توانند کارهای بزرگ و ماندگاری در حوزه مأموریتی خود انجام دهند.

فرماندار باشت اضافه کرد: دهیاران از امانت مسئولیت و فرصت محدود آن  استفاده کنند و با ابتکار عمل و آشنایی با شرح وظایف و قوانین و مقررات آشنا و از وقوع کار غیرقانونی پیشگیری کنند.

ورود سازمان بازرسی به عملکرد دهیاری‌ها/تخلف منابع طبیعی در عدم ارجاع ۲۷۰۰ پرونده به دادگستری
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: دهیاران باید کاملا به مسائل روستا اشراف داشته باشند و با انسجام و همدلی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات روستاها استفاده کنند.

گرامی با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها در مدیریت روستاها نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند گفت: دهیاران باید برای تمام مسائل روستاها در بعد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی و… برنامه داشته باشند.

وی ضمن اینکه از دهیاران خواست نسبت به تشکیل اتاق فکر در روستاها اقدام کنند خطاب به آنها عنوان کرد: مشکلات روستا را شناسایی و برنامه‌ای برای حل آن داشته باشند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi