دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ تاکید بر حل مشکل کشاورزان کنگاور، صحنه و هرسین

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار نیز پیرامون حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه اعم اعطای تسهیلات کشاورزی، تامین نهاده های دامی و … صحبت شد  و مقرر شده است اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104489
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ تاکید بر حل مشکل کشاورزان کنگاور، صحنه و هرسین

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این دیدار پیرامون تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات، سرباز معلم، مربیان پیش دبستانی و سوادآموزان نهضت سوادآموزی بعد از سال ۹۲ و تامین اعتبار برای فضاهای آموزشی بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در این نشست قول مساعد دادند تا اعتبار لازم برای بازسازی برخی از مدارس روستایی و شهری حوزه انتخابیه اختصاص یابد و همچنین دیگر موارد مطروحه را نیز برای بررسی بیش تر به معاونین خود ارجاع دادند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار نیز پیرامون حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه اعم اعطای تسهیلات کشاورزی، تامین نهاده های دامی و … صحبت شد  و مقرر شده است اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان هم گفت و گو و جلساتی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم که در این جلسات بر تامین تجهیزات پزشکی و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی تاکید شد و مقرر گردید پیرو مکاتبات و مذاکرات انجام اقدامات لازم را محقق نمایند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi