جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات دولت در گچساران را زیر سوال نبرید

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست شورای اداری گچساران اظهار کرد: از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید شد، مشکلات و موانع موجود در آنها را بررسی کرده و انتظار می رود که با تخصیص اعتبارات به این پروژه ها روند اجرایی آنها شتابی بیشتر به خود گیرد. وی بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104372
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

خدمات دولت در گچساران را زیر سوال نبرید

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست شورای اداری گچساران اظهار کرد: از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید شد، مشکلات و موانع موجود در آنها را بررسی کرده و انتظار می رود که با تخصیص اعتبارات به این پروژه ها روند اجرایی آنها شتابی بیشتر به خود گیرد.

وی بیان کرد: پروژه های راه و آب منطقه ای در این شهرستان زیاد و در حال اجراست  پروژه مصلی تقریبا به مانند پروژه پردیس هنری به دلیل برخی موانع هم اکنون غیر فعال است.

دیهیم خوب عنوان کرد: امسال مبلغی برای بازسازی مصلی تخصیص داده شده، انتظار می رود که اعتبارات فرهنگی از اعتبارات راه و شهرسازی تفکیک شود تا به پروژه های فرهنگی شتاب خوبی داده شود.

وی گفت: پروژه های راه بسیار هستند و انتظار می رود که با توجه به بزرگی این پروژه ها اعتبارات به آنها تخصیص داده شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مشکلات و موانعی در بحث اعتبارات عمرانی شهرستان وجود دارد، پروژه های آب همگی فعال هستند و پیمانکارپروژه تنگ انگشترک قول داده که تا دهه فجر آن راتکمیل و به بهره برداری برساند.

دیهیم خوب بیان کرد: با اجرای آن قریب بر هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آبیاری خواهد شد.

وی افزود: در نهضت ملی گجساران در استان اول بوده و بسباری از پروژه های این شهرستان نیز در کهگیلویه و بویراحمد اول بوده ومردم نیز از دولت سیزدهم انتظار بیشتری دارند.

فرماندار گچساران ادامه داد: در بازدید از پروژه ها خدمات دولت مشهود است و نباید این خدمات را زیر سوال برد.

۵۲۰ کهگیلویه و بویراحمدی آموزش های صنایع دستی فرا گرفتند
دنبال کنید

دبهیم خوب اضافه کرد: مشکل ماده ۲۳ پروژه گچساران رگ سفید باید برطرف شود.

رضا قشقایی شهردار دوگنبدان نیز در این جلسه گفت: اعتبارات امسال ما ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که ۲۴ میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در ۸ پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعریف شده است.

شهردار دوگنبدان اظهار کرد: در خصوص کانال ها در بحث زیر ساختهای آنها با توجه به توپوگرافی شهر طول آنها ۳۵ کیلومتر بوده که برای ساماندهی آنها نیاز به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است. 

قشقایی ادامه داد: دریاچه مصنوعی یا شهدای گمنام از سال ۸۳ آغاز شده و تا سال ۹۷ اعتبار داشته و از ان به بعد راکد بوده و ۱۹ میلیارد تومن شهرداری و بیش از ۳ میلیارد تومان اداره ورزش و جوانان در آن هزینه کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصد‌ی این پروژه گفت: برای تکمیل آن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محمد مراد راغ پور رئیس بنیاد مسکن گچساران نیز اظهار کرد: برای بازسازی و بهسازی ۲۶۶واحد در این شهرستان افزون بر ۵۳۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: در این شهرستان پروژه ۲۸۸ واحدی فاز یک نهضت ملی مسکن که با پیشرفت فیزیکی ۸۲درصد و فاز دوم ۱۲۸واحدی نیز با ۱۵درصد پیشر فت فیزیکی در دست اقدام است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران ادامه داد: در طرح منظومه روستایی که به عنوان پایلوت کشوری در این شهرستان آغاز شده است. راغ پور با اشاره به اعتبارات بنیاد مسکن در سال‌جاری اظهار کرد: امسال ۳۱۴میلبارد ریال اعتبار این نهاد در گچساران بوده که ۵۰۰میلیارد ریال آن از محل مسوولیت های اجتماعی نفت با موافقت نامه وزارت نفت تخصیص داده شد.

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای با ۲۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی
دنبال کنید

راغ پور گفت:در زمینه بافت فرسوده دوگنبدان نیز این طرح ازسال ۱۳۹۴ به عنوان پایلوت کشوری به بنیاد مسکن تفویض اختیار شد که سه هزار واحد در فاز نخست بازسازی شود که تا کنون ۲۲۰۰واحد تخریب و بازسازی شد و افزون بر ۴۰۰واحد نیمه کاره و ۸۰۰واحد از مصوبه مانده است.

وی ادامه داد: ۲۱۸پلاک ضلع جنوبی این بافت است که تا کنون تعیین پلاک نشده است.

پایان پیام / ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi