شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

باران‌های سیل‌آسای باشت و اعتبار ضروری و اورژانسی 120 میلیاردی+فیلم

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طرح احداث کانال دفع آبهای سطحی این شهر با هدف جلوگیری از تجمع آبهای سطحی و هدایت و دفع آبهای سطحی برای نخسیتن بار در دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شد. حسینی افزود: این عملیات با هدف هدایت آبهای سطحی مسیر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104357
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

کرونا :

باران‌های سیل‌آسای باشت و اعتبار ضروری و اورژانسی 120 میلیاردی+فیلم

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طرح احداث کانال دفع آبهای سطحی این شهر با هدف جلوگیری از تجمع آبهای سطحی و هدایت و دفع آبهای سطحی برای نخسیتن بار در دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شد.

حسینی افزود: این عملیات با هدف هدایت آبهای سطحی مسیر و جلوگیری از تجمع نزولات آسمانی به طول ۲ کیلومتر در چند مسیر در مرحله اجراست.

وی  ارتفاع این طرح عمران شهری را ۱.۲ متر ذکر کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و هم اکنون فاز نخست این طرح با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال بطول یکهزار متر مربع اجرا شده است.

حسینی اظهار داشت: این طرح از چهار راه کتاب تا ورودی این شهر (ابتدای جاده روستای تل مویزی) اجرا خواهد شد و در صورت تخصیص اعتبارات مشکل دفع آبهای سطحی شهر باشت برطرف خواهدشد.

شهردار باشت افزود: فاز نخست این طرح بر اساس وعده های داده شده قبل از فصل بارندگی به اتمام رسیده و هم اکنون فاز دوم این طرح به دلیل نبود اعتبار اجرایی نشده است.

هدف از اجرای این طرح

وی گفت: هدایت و دفع آبهای سطحی همواره یکی از دغدغه های مهم مردم بوده و شهرداری در جهت بهبود آن به خوبی گام برداشته است.

سید رضا حسینی هدف از اجرای این طرح عملیاتی را دفع و هدایت آبهای سطحی در زمان بارندگی، کاهش خطرات احتمالی، کنترل سیلاب و ارتقا سطح کیفی و ایمنی معابر ، حفظ بهداشت محیط زیست، رفاه و آسایش شهروندان و توسعه زیرساختهای شهری اعلام کرد

اجرای طرحهای اقتصادی اشتغال و تولید پایدار را به دنبال دارد
دنبال کنید

فاز دوم کانال های دفع آبهای سطحی شهر باشت در انتظار اعتبار

شهردار باشت گفت: فاز دوم طرح کانال های دفع آبهای سطحی مرکز شهر باشت نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تخصیص اعتبار اجرا خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه بعد از اجرا و تکمیل این طرح ، کانال‌های دفع آبهای سطحی شهر باشت بصورت گریتینگ سر پوشیده خواهد شد افزود: فاز دوم این طرح در صورت همت مسئولان مربوطه و تخصیص اعتبارات بطول ۸۰۰ متر اجرا خواهد شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi