شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر تخصیص قیر رایگان برای رامهرمز و رامشیر؛ حل مشکل زیرساخت های حوزه انتخابیه

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: با همت و نگاه مثبت مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت نفت، کارهای عمرانی ماندگاری در روستاهای حوزه انتخابیه صورت گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104240
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

تاکید بر تخصیص قیر رایگان برای رامهرمز و رامشیر؛ حل مشکل زیرساخت های حوزه انتخابیه

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار خود با رئیس بنیاد مسکن کشور گفت:  با همت و نگاه مثبت مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت نفت، کارهای عمرانی ماندگاری در روستاهای حوزه انتخابیه صورت گرفت.

متینیان با اشاره به آسفالت بالغ بر ۲۰۰ روستا از ۳۰۸ روستای حوزه انتخابیه توسط بنیاد مسکن با اهداء قیر رایگان و اعتبارات نفتی در این دوره مجلس شورای افزود: پیشرفت این پروژه ها در تاریخ حوزه انتخابیه کم نظیر و در برخی مواقع بی نظیر بوده است.

نماینده مردم با تشکر از مسئولین و پرسنل ادارات بنیاد مسکن دو شهرستان بابت کارهای جهادی و شبانه روزی؛ از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خواستار تخصیص اعتباراتی جدید برای تکمیل آسفالت روستاها و اصلاح طرح های هادی روستایی شد.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت: قیر رایگان بنیاد مسکن کمک بسیاری به دهیاری ها و بخشداری ها جهت رفع کمبود ها و آسفالت معابر روستایی کرده که ما درخواست داریم که این رویه خوب ادامه دار باشد و با نگاه باز ریاست این بیاد قیر رایگان جدیدی به حوزه انتخابیه تخصیص داده شود.

وی با اشاره به وجود معابر خاکی و نامناسب در دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی خواستار گذر از مرحله زیر سازی و آسفالت و وارد شدن به مرحله زیبا سازی و ایجاد امکانات رفاهی برای روستاییان شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi