شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از مبلغان منتخب فعال در عرصه‌های تبلیغی در همایش “سوگواره یاس نبوی “

همایش “سوگواره یاس نبوی ” با حضور نماینده مردم قم درمجلس،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،وزیر فرهنگ و ارشاد و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104222
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

تجلیل از مبلغان منتخب فعال در عرصه‌های تبلیغی در همایش “سوگواره یاس نبوی “

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛احمد امیرآبادی فراهانی  نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فرهنگی نور بازدید کرد.

امیرآبادی فراهانی با همراهی “آقامیری” استاندار قم و تعدادی از مدیران استانی از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی نور بازدید کردند و در جریان آماده‌سازی زیرساخت‌های این مجتمع قرار گرفتند.

این نماینده مردم قم در مجلس همچنین ضمن حضور در نمایشگاه سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم که به مناسبت ایام فاطمیه(س) در محل مجتمع فرهنگی نور برپا شده است، از بخش‌های مختلف این مجتمع از جمله سالن تیراندازی با اسلحه بادی و موتورخانه مجتمع که نیاز به بازسازی دارد، بازدید کردند.

همچنین؛نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو از دانشکدگان فارابی قم بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشکدگان فارابی و گفت‌وگو با دانشجویان در خصوص دغدغه‌ها و مسائل دانشکده طی نشستی به سوالات دانشجویان گرامی در خصوص مسائل استانی و ملی پاسخ دادند.

پیگیری مشکلات عمومی محله شهرقائم

نماینده مردم  استان قم در مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار منطقه ۵، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و نماینده اداره کل ورزش و جوانان جهت بررسی مشکلات محله “شهرقائم” در این محله حضور یافتند.

در این بازدید در خصوص ساماندهی و تقویت روشنایی معابر بوستان‌های سطح محله، بازپیرایی بوستان‌ها، حفر چاه‌های جذبی برای دفع روان آب‌ها و کمبود فضای سبز در محله شهرقائم بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است؛امیرآبادی فراهانی به همراه مدیران اجرایی در یک دیدار صمیمانه با اهالی محله در خصوص مسائل و مشکلات آنان به گفت‌وگو پرداختند.

اولویت های انرژی، کشاورزی و گردشگری در توسعه استان/ایجاد 10 هزار شغل سالیانه / به دنبال رشد در حوزه انرژی هستیم
دنبال کنید

همچنین؛جلسه شورای اقامه نماز استان قم با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم،امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، آقامیری استاندار قم و رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

برگزاری جلسه انجمن اسلامی فرهنگیان با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی

امیرآبادی‌فراهانی در این جلسه پیرامون وضعیت فلسطین و غزّه ،شرایط حماس و جهاد اسلامی ،جبهه مقاومت اسلامی و پیش بینی آینده جنگ، شرایط فعلی کشور و عملکرد قوای سه گانه، اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از دیدگاه مقام معظّم رهبری و تأکید ایشان بر مشارکت حداکثری در این بُرههٔ حسّاس مسائلی را تشریح و در ادامه به سؤالات حاضران پاسخ دادند.

حضور امیرآبادی فراهانی در همایش سوگواره یاس نبوی 

آیت‌الله حسینی بوشهری(دام عزه)رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، “محمد مهدی اسماعیلی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از دیگر میهمانان حاضر در این همایش بودند.

در همایش سوگواره یاس نبوی ویژه مبلغان اعزامی ایام فاطمیه، از مبلغان منتخب فعال در عرصه‌های تبلیغی تجلیل شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi