شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد رئیس سازمان نوسازی مدارس برای رفع مشکل فضاهای آموزشی رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز در مجلس گفت: رئیس سازمان نوسازی مدارس برای رفع مشکل فضاهای آموزشی رامهرمز و رامشیر قول مساعد دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104129
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

قول مساعد رئیس سازمان نوسازی مدارس برای رفع مشکل فضاهای آموزشی رامهرمز و رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در اوایل هفته گذشته با همراهی مسئولین محلی با حضور در اداره کل نوسازی استان خوزستان ، مشکلات دو شهرستان رامهرمز و رامشیر را بصورت تخصصی بررسی نمودیم و با همکاری خوب مدیر کل استان برخی مشکلات را با هم افزایی مرتفع نمودیم.

وی با اشاره به عدم توزیع عادلانه ثروت و امکانات، در این نشست خواستار رفع نگاه های تبعیض آمیز و بعضا بی توجهی به مناطق محروم شدم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست مطرح شد که برخی از پروژه های حوزه انتخابیه با بیش‌ از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده اند و نیاز های مالی شدید ادارات آموزش و پرورش به رغم تزریق اعتبارات کلان، مانع تکمیل این طرح های آموزشی شده است.

متینیان با یادآوری اینکه اکثر مدارس حوزه انتخابیه از نبود و یا کمبود سیستم های سرمایشی و گرمایشی رنج می برند تخصیص و تجهیز امکانات برای مدارس دو شهرستان را ضروری ددانستم و بیان کردم که باید به این موضوعات سریعا رسیدگی شود..

متینیان گفت: همچنین در این نشست مطرح کردم که باید مدارس کانکسی برچیده شوند و پروژه های جدیدی برای محرومیت زدایی تعریف شود از دیگر مواردی که مطرح کردم  احداث مجتمع آموزشی بوده است؛ ناگفته نماند که رئیس سازمان نوسازی مدارس نیز انتقادات را مورد قبول دانستند و بیان کردند تمام تلاش خود را برای حل مباحث مطروحه به کار خواهند گرفت./

پایان پیام

ضرورت حل نواقص موجود در خرید تضمینی زرشک
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi