شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین منابع لازم برای ایمن‌سازی جاده حادثه‌خیز آهودشت/پروژه احداث پل خسرج 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

نماینده مردم شوش در مجلس، ضمن بیان روند ایمن‌سازی جاده‌های حادثه‌خیز این منطقه از جمله آهودشت به بیان روند اجرای پروژه احداث پل خسرج پرداخت و افزود: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104018
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

تامین منابع لازم برای ایمن‌سازی جاده حادثه‌خیز آهودشت/پروژه احداث پل خسرج 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقدامات موثری که در جهت ایمن‌سازی جاده‌های حوزه انتخابیه‌اش انجام شده است، گفت: هم‌اکنون منابع لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها به منظور ایمن‌سازی جاده‌های این منطقه از طریق وزارت نفت تامین شده و پروژه‌های نیمه کاره فعال شده‌اند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جاده آهودشت که جاده‌ای حادثه‌خیز بوده یکی از این جاده‌ها است، همچنین منابع لازم برای ایمن‌سازی سایر جاده‌های حادثه‌خیز این منطقه نیز تامین شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآورشد: ما در حال پیگیری هستیم تا هر چه سریعتر ایمن‌سازی این جاده‌ها به مناقصه برده شود و وارد فاز عملیاتی شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما بازدیدی از پل خسرج که یکی از پل‌های راهبردی این منطقه است نیز داشتیم که سال ۹۵ کلنگ‌زنی شده بود اما نیمه‌کاره رها شد که در نهایت با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد برکت نسبت به جابجایی این پروژه به راهداری استان اقدام شده و وارد فاز عملیاتی شده و تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi