یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشرفت ۷۰ درصدی در پروژه مهم باشت به چرام

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به پروژه‌های فعال شهرستان باشت گفت: ۹ پروژه به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری شهرستان باشت در دست اجرا است و همه این پروژه‌ها فعال هستند.  سرپرست راهداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از پروژه‌های راهداری مسیر ده بزرگ به پیچاپ است که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103994
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

کرونا :

پیشرفت ۷۰ درصدی در پروژه مهم باشت به چرام

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به پروژه‌های فعال شهرستان باشت گفت: ۹ پروژه به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری شهرستان باشت در دست اجرا است و همه این پروژه‌ها فعال هستند.

 سرپرست راهداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از پروژه‌های راهداری مسیر ده بزرگ به پیچاپ است که ۷ قرار داد به ارزش ۸۰ میلیارد تومان برای این مسیر منعقد شده است.

وی بیان کرد: محور لار_ شاه بهرام( باشت به چرام) دیگر پروژه‌‌های مهم راهداری به طول ۳.۵ کیلومتر است که ۱۰۰ میلیارد اعتبار این پروژه است و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در حال حاضر هم پروژه فعال و در چند قطعه در حال اجرا است.

این مسوول بیان کرد: مسیر ده بزرگ در باشت تا شهرستان چرام ۵۳ کیلومتر است که در مسیر احداث ۳۵ روستا از این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

پیمانجو با بیان اینکه ناایمن بودن این مسیر جان بسیاری از هم‌وطنان را به خطر انداخته بود، گفت: امیدواریم پروژه ظرف ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi