شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

روایت امام جمعه از آسیب‌های شدیدی که یک صندوق بر مردم بهمئی وارد کرد

به گزارش کرونا از بهمئی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر هلال احمر بهمئی و جمعی از پرسنل با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت‌وگو کردند. امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: لازم است از خدمات و زحمات جمعیت هلال احمر که در بحران‌ها و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103931
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

روایت امام جمعه از آسیب‌های شدیدی که یک صندوق بر مردم بهمئی وارد کرد

به گزارش کرونا از بهمئی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر هلال احمر بهمئی و جمعی از پرسنل با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: لازم است از خدمات و زحمات جمعیت هلال احمر که در بحران‌ها و شرایط سخت سیل‌ها و زلزله‌ها و دیگر امورات و اتفاقات مهم در کنار مردم هستند به مردم خدمت می‌کنند و غم و غصه و نگرانی از چهره مردم می‌زدایند و دل مردم را خوشحال و مسرور می‌کنند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: بدانید که اعمال انسان مجسم می‌شود و اعمال نیک انسان به زیباترین شکل‌ها در قیامت انسان را ملاقات می‌کند یقیناً این خوشحالی و سرور و نشاطی که شما جمعیت هلال احمر در دل مردم ایجاد می‌کنید بر اساس روایات و احادیث به شکل یک راهنما و موهبت الهی در برزخ و قیامت تا رساندن به بهشت برای شما مجسم می‌شود.

وی گفت: اگر بخواهیم برای خدای متعال کارگرانی در روی زمین نام ببریم حقیقتاً جمعیت هلال احمر کارگران خدای متعال هستند تلاش کنید فضائل و فضیلت‌ها و معارف دین و قرآن و عترت و معرفت‌های لازم را در دل و و روح و فکر و قلب این جمعیت عزیز روز به روز بیشتر کنید و به جهت معرفتی بیشتر کار کنید تا سجایای اخلاقی در وجود شما حکمفرما شود و آن وقت این خدمات ماندگار می‌شود‌‌.

وی ادامه داد:  تلاش کنید این  مجموعه از آفت‌ها حفظ شود یکی از آفت‌ها  سیاسی کاری‌ها و جناح بازی‌هاست که حقیقتاً آدم را از اصول و حقایق و رسالت‌ها دور نگه می‌دارد تلاش کنید در هر یک از مساجد شهر خانه هلال جمعیت هلال احمر راه‌اندازی شود و فعالیت‌هایتان را مسجد محور کنید.

برگزاری بیش از ۷۰۰ رویداد گردشگری از ابتدای سال جاری
دنبال کنید

صلواتی خاطرنشان کرد:‌ مردم شهرستان بهمئی در اولویت باشند بیش از ۷۰ درصد این مردم تحت حمایت نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی و سایر  نهادهای خیریه هستند و حقیقتاً آفات و درد و زخم صندوق سرمایه‌گذاری بر زندگی مردم اکنون نمایان می‌شود بسیاری از خانواده‌ها را گرفتار انواع و اقسام آسیب‌ها و معضلات کرده است از دل این وضعیت بدخلقی‌ها و نزاع‌های خانوادگی و بیکاری‌ها بدهکاری‌ها و ناامیدی‌ها و آسیب‌های اجتماعی دیگری آشکار می‌شود لذا انتظار است که جمعیت هلال احمر در خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد اولویت این شهرستان باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه بهمئی از جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی گفت: مجموعه هلال احمر بهمئی و استان آمادگی کامل را دارند هر آنجای که امام جمعه  تشخیص بدهند ورود کنند‌.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi