یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورود سفت و سخت دادستان بهمئی به پروژه آبرسانی لیکک

به گزارش کرونا از بهمئی در ادامه پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک در طول مسیر از ورودی تا فلکه سرباز شهر لیکک با معارضات مردمی رو به رو و کار تعطیل شده بود. در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی با ورود معارضات مردم را برطرف و پروژه را فعال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103724
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

کرونا :

ورود سفت و سخت دادستان بهمئی به پروژه آبرسانی لیکک

به گزارش کرونا از بهمئی در ادامه پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک در طول مسیر از ورودی تا فلکه سرباز شهر لیکک با معارضات مردمی رو به رو و کار تعطیل شده بود.

در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی با ورود معارضات مردم را برطرف و پروژه را فعال کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در این بازدید افزود: در راستای احیاء حقوق عامه و اتمام پروژه آبرسانی به شهر لیکک جلسات متعددی جهت حل معارضات محلی برگزار شد و با توجه به کمبود منابع آبی در شهرستان بهمئی و برخورداری مردم شهر لیکک از آب سالم ادارات متولی می بایست اقدامات موثر خویش را در جهت اتمام پروژه انجام دهند و نتیجه را به صورت ماهانه به دادستانی اعلام کنند.

ورود سفت و سخت دادستان بهمئی به پروژه آبرسانی لیکک 3

عبدالله حبیبی منش خاطرنشان کرد: بازدید مشترکی که به اتفاق عوامل اجرایی طرح مورد اشاره ،ادارات دارای تأسیسات و مالکان اراضی از مسیر خط فوق الذکر صورت گرفت و  تاکید شد با توجه به طولانی شدن طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک و ملی بودن طرح مذکور همه کسانی که به نوعی مالک یا دارای تأسیسات در این مسیر هستند هر چه سریعتر و بر اساس قانون می بایست اقدام به همکاری کنند و به همه (عوامل، مالکان و ادارات ذیربط) تذکر داده شد که طولانی شدن اجرای طرح موجب ضرر به بیت المال و ناامیدی مردم می گردد.

 وی بیان کرد: عواقب قصور، کم کاری یا سنگ اندازی در عدم اجرای این طرح مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت و با مقصران احتمالی برخورد صورت می‌گیرد.

کهگیلویه و بویراحمد نگین سوادآموزی کشور/از رتبه برتر در بسیاری شاخص‌ها تا جامه عمل پوشاندن به 100 درصد تعهدات
دنبال کنید

پایان پیام


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi