جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکستان از بی آبی رنج می برد

نماینده مردم تاکستان در مجلس با بیان اینکه تاکستان از بی آبی رنج می برد، گفت: برخی ها جلوی توسعه تاکستان را گرفته اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103649
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

تاکستان از بی آبی رنج می برد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، رجب رحمانی در نشست مطالبه گری دانشجویان قزوین اظهار کرد: به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر دخالت در انتصابات و امور اجرایی کشور پایبند هستم.

وی افزود: تنها نگاه ما این است که استاندار و مدیران اجرایی در امور با نمایندگان که منتخب مردم هستند مشورت کنند و نمایندگان نیز در این حوزه حق اظهار نظر دارند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران اجرایی استان باید به بخش‌های تاکستان سفر کنند و از نزدیک با مشکلات آشنا شوند، تاکید کرد: اقدامات دولت برای مردم تاکستان باید بررسی و مطالعه شود.

وی عنوان کرد: تاکستان با مشکلات عدیده ای در حوزه بی آبی روبرو است و نیاز است مدیریت استان و دولت فکری جدی برای تغییر این وضعیت داشته باشد.

رحمانی با بیان اینکه برخی‌ها جلوی توسعه شهرستان تاکستان را گرفته‌اند، تاکید کرد: خود را به دولت و قوه مجریه محدود نمی‌کنم و از هر ابزاری برای خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به حمایت‌های خود از شرکت غفاری عنوان کرد: من هرگز از کسی که منافع عمومی مردم را لگدمال کرده دفاع نکرده‌ام و نخواهم کرد.

غفاری هم اکنون حدود ۱۴۶ میلیارد تومان مالیات و همچنین حدود ۳۰ میلیارد تومان بدهکار است و این یعنی دارای مجوز بوده که باید مالیات و یا جریمه آن را بدهد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دادستان وقت تاکستان مصاحبه‌ای دارد که تاکید کرده شرکت‌های پیش فروش خودرو باید ظرف ۱۰ روز مدارک خود را برای کار تحویل دستگاه قضا دهند در غیر این صورت پلمپ خواهند شد و از آن ۱۰ روز تا دستگیری غفاری یکسال گذشت.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛رمز بقای نظام اسلامی
دنبال کنید

وی با بیان اینکه باید دید چه کسی به این شرکت مجوز داده و چه کسی بر کار این شرکت نظارت کرده است، تاکید کرد: برخی افراد در این شرکت سرمایه گذاری کرده و سود کلان برده‌اند و باید این اینها بررسی شود.

رحمانی در پایان با بیان اینکه اگر این شرکت به درستی مدیریت می‌شد به ۲۰ شرکت تبدیل نمی‌شد، عنوان کرد: امروز هم معتقدم باید این افراد تحت الحفظ آزاد شده و بدهی مردم را بدهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi