دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قزوین به پایتخت پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت کشور تبدیل شده است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: قزوین به پایتخت پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت کشور تبدیل شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

قزوین به پایتخت پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت کشور تبدیل شده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، فاطمه محمدبیگی در نشست مطالبه گری دانشجویان قزوین با نمایندگان مجلس با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: جریانی که سال گذشته به دنبال فروپاشی نظام بود امروز تمام جایگاه و سرمایه اجتماعی خود در دنیا را از دست داده است.

وی افزود: حوادث این یکسال نشان داد جریان مستمر انقلاب اسلامی و ظهور به زودی بر سراسر دنیا سایه خواهد انداخت و دنیا نگاهی متفاوت به انقلاب اسلامی خواهد داشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز اگر از مشارکت حرف میزنیم باید به دنبال افزایش سرمایه‌های اجتماعی مردم باشیم تا بتوانیم به پشتوانه این مشارکت و سرمایه‌های اجتماعی بحران‌های پیش روی نظام را حل کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی ۳۰ مورد قانون گذاری متقن و کلیدی داشته است، تصریح کرد: تصویب قانون راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس دریچه دیپلماسی دنیا را به روی جمهوری اسلامی باز کرد.

محمدبیگی تاکید کرد: دیپلماسی کشور به ۱+۵ گره خورده بود اما مجلس با قانون لغو راهبردی تحریم‌ها ریل دولت سیزدهم را تغییر داد و کشور را وارد عرصه‌های جهانی کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مدت سه سال و نیم اخیر ۱۸ هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی اضافه شده است.

وی گفت: در استان قزوین ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه سلامت داریم و قزوین به پایتخت پروژه‌های عمرانی سلامت در کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هفته دولت ۳۰ پروژه با اعتبار بیش از ۳ هزار میلیارد تومان در استان قزوین افتتاح شد.

۵۸۰ مصدوم در زمین‌لرزه خوی؛ تاکنون / خسارت به سه شهرستان
دنبال کنید

وی با بیان اینکه مخالف ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی نیستم، ادامه داد: مشکلاتی مانند استفاده از زمین آموزشی برای مصارف غیرآموزشی، نداشتن مجوز پدافند غیرعامل و برخی مسائل و نیاز به مجوزها باعث شده که بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی ساخته نشود.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه نقدهایی به مدیریت استان داریم، عنوان کرد: علاوه بر نقد نکات مثبت مدیریت استان را نیز قابل تقدیر می‌دانیم و معتقد هستم همه باید به دنبال وحدت باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi