شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامی خوب برای جبران کسری مالی بهداشت و درمان باشت

به گزارش کرونا از باشت؛ ابوالفضل دهبانی زاده سرپرست این معاونت در این نشست از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه خبر داد و گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و وجود کسری های مالی ناشی از وجود زیان‌های انباشته سال‌های گذشته در حوزه های تجهیزات پزشکی، شرکت های دارویی و مطالبات پرسنلی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103457
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

اقدامی خوب برای جبران کسری مالی بهداشت و درمان باشت

به گزارش کرونا از باشت؛ ابوالفضل دهبانی زاده سرپرست این معاونت در این نشست از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه خبر داد و گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و وجود کسری های مالی ناشی از وجود زیان‌های انباشته سال‌های گذشته در حوزه های تجهیزات پزشکی، شرکت های دارویی و مطالبات پرسنلی، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه تخصیص داده شد که در دو فاز تزریق خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی های بین بخشی و برون بخشی گفت: مهمترین اقدامی که می‌تواند به رشد و توسعه یک سیستم کمک کنند برنامه ریزی صحیح، همدلی و هماهنگی همراه با نظارت مستمر است.

وی افزود: طی ارزیابی هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برخی از مشکلات این شبکه با همکاری، هماهنگی و برنامه ریزی صحیح در سطح شبکه قابل حل هستند.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین ضمن قدردانی از پیگیری ودغدغه مندی فرماندار باشت، اذعان داشت: طی نشستی که با فرماندار محترم شهرستان باشت داشتیم این مهم مطرح شد که نتایج حاصل از اقداماتی که در شبکه انجام می شود قطعا برای شبکه باشت و برای ارتقای کمی و کیفی خدمات، ماندگار تر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: برگزاری نشست شورای مدیران در شهرستان های استان نیز در راستای ایجاد تعامل، هماهنگی و برنامه ریزی است لذا انتظار می رود دستورالعمل ها و مصوبات با اولویت بندی اجرا و چالش ها بررسی و گزارش دهی شوند.

دهبانی زاده خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با هدفمند کردن اقدامات و برنامه ها گامی رو به پیشرفت و توسعه برداریم.

مادر صنعت یک استان منتظر تدبیر بانک تجارت ایران/ عزم جهادی ستاد اجرایی در راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج
دنبال کنید

 در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با فرماندار باشت، نادر گرامی؛ فرماندار این شهرستان از ابوالفضل دهبانی زاده در راستای پیگیری های مستمر مطالبات و مشکلات حوزه بهداشت و درمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi