شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار  جهت تسریع در احداث بیمارستان گمیشان

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس گفت: در دیدار وزیر بهداشت اعتباری  جهت تسریع در احداث بیمارستان گمیشان اختصاص یافت و مقرر شد این اعتبار هر چه سریعتر واریز شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

اختصاص اعتبار  جهت تسریع در احداث بیمارستان گمیشان

عبدالجلال ایری در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی آسفالت پروژه تعریض و ایمن سازی جاده قدیم کردکوی به بندر گز و گرگان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در حال انجام است همچنین آسفالت و ایمن سازی تقاطع های چهارده، سالیکنده و سرکلاته هم شروع شده است.

وی افزود: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر بهداشت و درمان داشتم که در این جلسه پیرامون رفع مشکلات و تکمیل پروژه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح تا درصدد رفع آنها برآیند.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس بیان کرد: از مواردی که در نشست با وزیر بهداشت مطرح شد می توان به اختصاص اعتبار  جهت تسریع در احداث بیمارستان گمیشان، تخصیص اعتبار لازم جهت اتمام بیمارستان دیالیز بندرگز، تخصیص اعتبار جهت تکمیل بخش ایزوله تنفسی بیمارستان بندرگز و اختصاص اعتبار برای توسعه و احداث بخش اورژانس بیمارستان کردکوی اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین در حوزه راهسازی نیز با تلاش های انجام شده مجوز احداث زیرگذر نوکنده به بندرگز صادر شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi