شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی دلیجان و محلات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: رای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و تکمیل پروژه های درمانی محلات و دلیجان نشست هایی با مسئولان وزارت بهداشت برگزار شد که مساعدت های لازم صورت پذیرفت و اعتباراتی را برای تسریع در تکمیل پروژه ها در نظر گرفته اند و همچنین امکاناتی را نیز برای بیمارستان های حوزه انتخابیه اختصاص دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102911
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی دلیجان و محلات

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: اخیرا نیز جلسه ای با معاون وزیر صمت و مدیرکل نساجی وزارتخانه مذکور در مجلس برگزار شد که در این نشست نیز فعالان صنعت الیاف و نساجی دلیجان هم حضور داشتند و مشکلات این عزیزان بررسی شد و مقرر گردید اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده وزارت بهداشت با راه اندازی رشته فوریت های پزشکی در مجتمع آموزش عالی سلامت محلات با ظرفیت پذیرش ۱۰ دانشجو جهت نیمسال دوم سال تحصیلی موافقت کرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای حل مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی دلیجان و احداث بلوک و واحدهای مسکونی ویژه کارگری مکاتبات و پیگیری های لازم با وزارتخانه های متبوع صورت گرفت که مقرر شد در اسرع وقت این مشکلات برطرف شوند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و تکمیل پروژه های درمانی محلات و دلیجان نشست هایی با مسئولان وزارت بهداشت برگزار شد که مساعدت های لازم صورت پذیرفت و اعتباراتی را برای تسریع در تکمیل پروژه ها در نظر گرفته اند و همچنین امکاناتی را نیز برای بیمارستان های حوزه انتخابیه اختصاص دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi