شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تشریح روند اجرای پروژه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از هرمزگان به فارس

نماینده مردم فسا در مجلس یازدهم، به تشریح روند اجرای پروژه بسیار مهم خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از استان هرمزگان به فارس پرداخت که پایانه توزیع سوخت آن با ۸ مخزن و حدود ۸۰ میلیون مترمکعب ذخیره‌سازی در شهرستان فسا قرار دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102117
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

تشریح روند اجرای پروژه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از هرمزگان به فارس

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که پیرامون رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در جاده فسا دو جاده اصلی داریم که درمسیر فسا به جهرم و فسا به داراب قرار دارند و پروژه تکمیل آنها ازسنوات گذشته شروع شده است و بخشی از این پروژه‌ها اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است و قطعاتی از آنها نیز وجود دارد که در حال پیگیری هستیم تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و مشکلاتی که در حوزه آب با آن مواجه هستیم پروژه خط انتقال آب از سد رودبال به شهرستان فسا ازجمله پروژه‌های بسیار مهم درحوزه آب بوده که اجرا شده است و از ۱۰۲ کیلومتر مسیر حدود ۴ کیلومتر از آن باقی مانده که درحال نهایی شدن است و ایستگاه‌ها و پمپاژهای آن نصب شده است و امیدواریم در چند ماه آینده به اتمام و بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه آب از دیگر موضوعاتی است که به طور مستمر پیگیری می‌کنیم که سرعت پیدا کند تا بتوانیم از این طریق مشکل تامین آب روستاهای این منطقه را حل کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: پروژه سد تنگ خمار از دیگر مواردی است که فازاول آن دردولت قبل افتتاح شده است و هم‌‎اکنون درحال پیگیری روند تکمیل اتاق فرمان و سیستم کنترلی این پروژه هستیم و حتی از منابع در اختیارنماینده نیز به آن اختصاص دادیم که اقدامات جزیی که باقی مانده سریعتر انجام شود و در مدت چند ماه آینده به نتیجه برسد.  

استفاده از ظرفیت‌های معادن مغفول مانده است
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از استان هرمزگان به فارس از دیگر پروژه‌های بسیار مهمی است که پایانه توزیع سوخت آن با ۸ مخزن و حدود ۸۰ میلیون مترمکعب ذخیره‌سازی در شهرستان فسا است و الان تیم‌های شناسایی و تشخیص خاک برای این پروژه در این منطقه مستقر شده‌اند و اراضی مشخص شده و درحال کار هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi