یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

روایت امام جمعه سی‌سخت از ساده‌لوحان بی‌بصیرت در هنگام تسخیر لانه جاسوسی

به گزارش کرونا از سی‌سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی ع برگزار شد. حجت الاسلام واهبی زاده در خطبه اول با بیان اینکه خود و شما را توصیه و سفارش به تقوای الهی می‌کنم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102108
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

روایت امام جمعه سی‌سخت از ساده‌لوحان بی‌بصیرت در هنگام تسخیر لانه جاسوسی

به گزارش کرونا از سی‌سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی ع برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده در خطبه اول با بیان اینکه خود و شما را توصیه و سفارش به تقوای الهی می‌کنم گفت: دین اسلام آمد تا راه و روش  زندگی کردن را به بشر تعلیم دهد، یکی از تعلیمات دین اسلام رفتار از روی ادب، احسان، نرمی و خوش اخلاقی با والدین است، نگاه از روی محبت فرزند به پدر و مادر عبادت پروردگار متعال محسوب می شود.

امام جمعه سی سخت اظهار داشت: چنانچه فرزند نسبت به والدین خود بی احترامی کند و آنها را به خشم بیاورد در حقیقت خدا را به خشم آورده است و چنانچه رضایت آنها را به دست بیاورد خدا را از خودش راضی نموده است دستور دین اسلام به فرزندان این است که محبت و عاطفه نسبت به والدین را آشکار و علنی کنند.

حجت الاسلام واهبی زاده در خطبه دوم با دعوت مردم برای حضور پرشور در مراسم سیزده آبان گفت: قبل از انقلاب دانش آموزان را در جلوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیدند و خیلی از آنها را به اسارت گرفتند، در سال۱۳۴۳ حضرت امام خمینی در مقابل آمریکایی‌ها مقاومت کرد و باعث به هم خوردن معادلات آنها شد و اینجا بود که آمریکا احساس خطر کرد و امام را به فرانسه تبعید کرد.

خطیب نماز جمعه سی سخت عنوان کرد: اوج سیزده آبان نتیجه دشمنی آمریکا با امام بود و در سال ۵۷ بود جوانان ما  با تسخیر لانه جاسوسی جواب دندان شکنی به آنها دادند ولی واقعه تاسف باری روز بعد از تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد که استعفا دادن دولت وقت بود که وامصیبت ها سر دادند که چرا لانه جاسوسی را تسخیر کردید بازرگان راه مصدق و غرب گرایی را ادامه می‌داد ساده لوحان بی بصیرت نتوانستند بفهمند سگ زرد برادر شغال است و برای ملت ما آمریکا و اسرائیل ندارد.

خبر خوب | خط انتقال ایستگاه دژکوه کهگیلویه تا پایان مرداد به بهره‌برداری می‌رسد
دنبال کنید

واهبی زاده گفت: ما در طول بیش از ۴دهه انقلاب اسلامی نمونه های زیادی از بازرگان ها و مصدق ها را  شاهد بودیم که منتظر آغوش گرم آمریکا و اسرائیل و انگلیس بودند،داشتیم کسانی که با جان کری ها قهقحه می‌زدند آمریکا شیطان بزرگ دشمن شماره یک ما و همان خود شیطان است، دشمن مجسم است که به گفته امام ما آمریکا در حال نابودی است.

واهبی زاده با اشاره به افول آمریکا در آینده ای نه چندان دور اظهار داشت: امام انقلاب دستور حمله را صادر کرده اند حال اگر جرات دارند نگاه چپی به انقلاب اسلامی  بکنند تا با خاک یکسانشان کنیم، این دشمنان فرومایه و بی ارزش  با یک سخنرانی حسن نصرالله اینگونه خودشان را خراب کردند و از خود بی خود شدند وای به روزی برسد که حمله آغاز شود.

امام جمعه سی سخت با ابراز همدردی با مردم غزه گفت: ما مردم مظلوم غزه  را نباید فراموش کنیم و باید تا آخرین لحظه در کنار آنها بمانیم و ریشه این دشمن غاصب و کودک کش را در منطقه بخشکانیم که خدا را شکر به لطف رزمندگان اسلام هیمنه اسرائیل با عملیات طوفان القصی فرو ریخت که در این خصوص حضرت آقا می فرمایند این روزها میدان میدان غزه و اسرائیل نیست میدان حق و باطل است، چه کسی باور میکرد در انگلیس،فرانسه و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات هزاران نفری صورت گیرد، امام ما اعلام کردند که صادارات نفت را به اسرائیل قطع کنید ولی اف به کشورهای به ظاهر مسلمانی که این شیطان را همراهی می کنند و بارک الله به کشورهایی که در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده اند.

چند خبر کوتاه از پلیس کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

واهبی زاده گفت: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است،فرهنگ به مثابه اکسیژنی است که هر لحظه به آن نیاز داریم که پیشرفت کشور لازمه همین فرهنگ است، فرهنگ در هر جا و مکانی به آن نیار است اگر به دنبال تدین اسلامی هستیم باید روی مساله فرهنگ که مساله اول کشور است نگاه ویژه ای داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه سی سخت اظهار داشت: کار وزیر خارجه در یک ماه گذشته با سفر به کشور های منطقه جهت همدل کردن آنها علیه اسرائیل بسیار ستودنی است که از ایشان تشکر و قدر‌دانی می کنیم.

روایت امام جمعه سی‌سخت از ساده‌لوحان بی‌بصیرت در هنگام تسخیر لانه جاسوسی 3

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi