جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

همایش مدیران فرهنگی و هنری مساجد گچساران برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، همایش مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این همایش با تبریک میلاد حضرت رسول خدا(ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: نقش مساجد در پیروزی انقلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10202
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

کرونا :

همایش مدیران فرهنگی و هنری مساجد گچساران برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، همایش مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این همایش با تبریک میلاد حضرت رسول خدا(ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک تحول بسیار بزرگ در نظام نوین جهانی، یک نقش برجسته بود.

امیر حسین نوروزی با بیان اینکه مساجد نقش بسیار کلیدی و مهمی در جامعه دارند و می‌توانند تأثیرگزاری بسیاری در همه زمینه‌ها داشته باشند، گفت: مساجد باید امروزه مورد توجه بیشتری قرار بگیرند زیرا مساجد می‌توانند در مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی داشته باشند.

وی به فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در جذب حداکثری نسل نوجوانان و جوانان به مسجد نقش مهمی ایفا کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه یکی از بهترین راهکارها برای انتقال مفاهیم دینی به نسل جوانان، فعالیت‌های هنری است، تصریح کرد: کانون‌های مساجد باید در راستای کیفی سازی برنامه‌ها گام بردارند.

نوروزی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، عنوان کرد: کانون‌های مساجد باید برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح شهرستان از همین امروز برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

وی با اشاره به مشکلات کانون‌های مساجد گچساران، گفت: مشکلاتی وجود دارد ولی ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد توان مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

مسئول کانون‌های مساجد گچساران نیز در این همایش با تبریک میلاد حضرت رسول خدا(ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: الحمدالله گچساران در زمینه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

نمایندگان بر کنار گذاشتن فانی اصرار ندارند
دنبال کنید

سید نعمت الله حجازی‌اصل با بیان اینکه استعدادها و توانایی‌های مدیران و اعضای کانون‌های مساجد گچساران بسیار بالا است، افزود: کانون‌های مساجد نقش بسزایی در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه دارند.

وی بر حمایت از کانون‌های مساجد گچساران تأکید کرد و گفت: مسئولان باید مشکلات کانون‌های مساجد شهرستان را پیگیری و مشکلات کانون‌ها را برطرف کنند.

مسئول کانون‌های مساجد گچساران تأکید کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید مدافع ولایت باشند.

به گزارش تسنیم در این همایش برخی مدیران کانون‌های مساجد گچساران به بیان مشکلات و کمبودهای خود پرداختند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi