دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای 52 پروژه ورزشی در حوزه انتخابیه کوار،سروستان و خرامه

نماینده مردم کوار،سروستان و خرامه درمجلس گفت:اجرای پروژه های ورزشی براساس مطالبات مردمی در هر شهر و روستا است که با بهره‌برداری از آنها،ظرفیت خوبی برای گذران اوقات فراغت جوانان سه شهرستان فراهم می آید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101967
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

اجرای 52 پروژه ورزشی در حوزه انتخابیه کوار،سروستان و خرامه

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره اجرای ۵۲ پروژه ورزشی در حوزه انتخابیه کوار،سروستان و خرامه،گفت: طی سه سال گذشته، ۵۲ پروژه ورزشی در سطح سه شهرستان کوار، سروستان و خرامه اجرایی شده است؛تاکنون تعدادی از این پروژه ها به اتمام رسیده و مابقی نیز در مرحله مناقصه تا اجرا قرار دارند.

نماینده مردم سروستان،خرامه و کوار در مجلس در خصوص تامین اعتبار این پروژه‌ها، تاکید کرد:با پیگیری های مستمر تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات اجرای این پروژه ها از طریق پیگیری های نماینده شهرستان از طریق جذب حمایت های اجتماعی نفت، بودجه های در اختیار نماینده و مصوبه سفر ریاست جمهوری و مابقی نیز از طریق وزارت ورزش و جوانان، بودجه های استانی و شهرستانی تامین شده است.

رحیمی مظفری، ادامه داد:در آخرین پیگیری ها، هفته گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شد که با تزریق آن تعدادی از پروژه های کوچک مقیاس روستایی به پایان می رسد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس یازدهم در ادامه ،با اشاره به انتظارات مردم در زمینه توسعه امکانات ورزشی، افزود: اجرای پروژه های ورزشی براساس مطالبات مردمی در هر شهر و روستا است که شامل احداث استخر، سالن های ورزشی، زمین چمن و… است و با بهره‌برداری از آنها، ظرفیت خوبی برای گذران اوقات فراغت جوانان سه شهرستان فراهم می آید.

گفتنی است؛در همین راستا جلسه ای با حضور نماینده مردم،مسئولان دفتر نماینده و فرمانداران حوزه انتخابیه و مدیرکل و تعدادی از کارشناسان ورزش و جوانان استان فارس در شیراز برگزار شد که ضمن بررسی مشکلات پروژه های سه شهرستان،در خصوص تخصیص اعتبار و سرعت بخشی به اجرای کار تصمیمات جدیدی گرفته شد.

پیگیر حل موضوعات مربوط به منابع طبیعی استهبان، نی ریز و بختگان در دیدار با رئیس این سازمان
دنبال کنید

نماینده مردم سروستان،خرامه و کوار در مجلس با قدردانی از رویکرد مثبت وزارت نفت در تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود در مقابل جوامع پیرامونی صنعت نفت طی سه سال گذشته، مطرح کرد: اگر چه قطار حمایت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان فارس به عنوان یکی از مهمترین هاب‌های گازی کشور کمی دیرتر از سایر استان‌ها به حرکت درآمد؛ اما با حمایت‌های این وزارتخانه و ریل گذاری مناسب، در آینده نه چندان دور، شاهد توسعه اقدامات صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در گستره استان فارس خواهیم بود.

رحیمی مظفری تصریح کرد:اشتیاق به وجود آمده در میان کشتی‌گیران کواری که با حمایت و همراهی وزارت نفت، فرصت حضور در عرصه ملی را پیدا کردند؛ نویدبخش آینده درخشان این عزیزان است و ما امیدواریم با درایت و پشتیبانی مسئولان دامنه این فعالیت‌ها در تمام مناطق نفت و گاز خیز کشور توسعه پیدا کند./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi