جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با مازوت سوزی در استان اصفهان مخالف هستم/ انتقال آب دریا مانع از فرونشست نصف جهان خواهد بود

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از مازوت سوزی در اصفهان و سایر کلانشهرها، گفت: پیگیر حل مسئله مازوت سوزی در اصفهان هستیم، متاسفانه نیروگاه شهید منتظری که در حدود یک الی دو سال مجوز مازوت سوزی با حجم آلایندگی‌‌های بالا دارد مشکلاتی را برای سلامتی مردم ایجاد کرده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101958
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

با مازوت سوزی در استان اصفهان مخالف هستم/ انتقال آب دریا مانع از فرونشست نصف جهان خواهد بود

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درآخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: جلساتی با وزیر نیرو، معاونان ایشان و مسئولان مربوطه داشتیم که طرح و برنامه‌های خوبی در خصوص کم آبی دشت اصفهان و بُلخار و صدماتی که از بابت فرونشست می‌تواند عارض شود، صورت گرفته و اقدامات خوبی در دست انجام است.

بی آبی اصفهان را می‌بلعد 

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی برای ممانعت از صدمات فرونشست زمین، تاکید کرد: انتقال آب دریا عمان باید از طرح بهشت آباد و خِرسان صورت بگیرد تا شاهد بحران فرونشست در حد فاجعه نباشیم در غیر این صورت راه علاجی برای این مشکل وجود ندارد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس یازدهم تصریح کرد: بدیهی است که هر فرد ایرانی فارغ از اینکه  ساکن کدام  منطقه‌ و استانی است، اطلاعات دقیق در خصوص مشکلات بخشی از مناطق کشور را داشته باشد تمایل به حل مشکلات و مسائل استانی را دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی

 

حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: پیگیر حل مسئله مازوت سوزی در اصفهان هستیم، متاسفانه نیروگاه شهید منتظری که در حدود یک الی دو سال مجوز مازوت سوزی با حجم آلایندگی‌‌هایی بالا دارد مشکلاتی را برای سلامتی مردم ایجاد کرده است، به دنبال رفع این مشکل هستیم، امیدواریم این مسئله که مشکلاتی را برای سلامتی مردم به دنبال داشته،هرچه زودتر برطرف شود. البته در حال حاضر اطلاع دقیقی از مازوت سوزی در استان‌ها ندارم اما در فصل زمستان امکان مازوت سوزی وجود دارد که ما به شدت مخالف این موضوع هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi