شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کنگره ملی قیام سربداران در اواخر آبان برگزار می‌شود/ نوسازی جاده های فرسوده خراسان پیگیری شد

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان در مجلس یازدهم با اشاره به برگزاری جزئیات قیام سربداران، گفت:  در ۲۵ آبان ماه نیز به دنبال برگزاری کنگره ملی قیام سربداران هستیم، با توجه به شرایط امروز کشور مسئله مقاومت و غیرت دینی قیام سربداران برخاسته از غیرت ملی و دینی در این منطقه بوده است که اولین حکومت شیعی و دوازده امامی را در این منطقه تشکیل داده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101943
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

کنگره ملی قیام سربداران در اواخر آبان برگزار می‌شود/ نوسازی جاده های فرسوده خراسان پیگیری شد

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: پیگیری‌های در خصوص مسئله مهم نیروگاه سبزوار صورت گرفته که امیدواریم با حضور رئیس جمهور افتتاح شود. همچنین بحث پیگیری راه‌های سبزوار در حوزه انتخابیه نیز انجام شد. متاسفانه وضعیت راه‌ها اسفبار است و باید به طور مکرر به دنبال پیمانکار و جذب اعتبار در این خصوص باشیم تا وضعیت راه‌ها سروسامان پیدا کند.

نوسازی جاده‌های فرسوده خراسان پیگیری شد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس افزود: حوزه انتخابیه بنده به دلیل عبور خراسان شمالی و جنوبی به تهران از سبزوار و همچنین عبور خراسان رضوی به تهران از سبزوار و مسیر ترانزیت سبزوار به قوچان به باجگیران که کامیون‌های ترانزیتی ترکیه از آن عبور می‌کنند، شاهراه محسوب می‌شود. متاسفانه تمام راه‌ها و جاده‌ها فرسوده هستند که یکی از پیگیری‌های جدی در حوزه انتخابیه ما مباحث راه‌ها است که به دنبال کار پیمانکاران نیز هستیم.

کنگره ملی قیام سربداران برگزار می‌شود 

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان در مجلس یازدهم ادامه داد: در حوزه گازرسانی طی سفر اخیر پیگیری‌هایی صورت گرفت، از سویی دیگر در ۲۵ آبان ماه نیز به دنبال برگزاری کنگره ملی قیام سربداران هستیم. با توجه به شرایط امروز کشور مسئله مقاومت و غیرت دینی قیام سربداران برخاسته از غیرت ملی و دینی در این منطقه بوده است که اولین حکومت شیعی و دوازده امامی را در این منطقه تشکیل داده است و با حضور وزرای ارشاد و میراث فرهنگی کنگره ملی سربداران در سبزوار برگزار خواهد شد که در این ایام جلسات هماهنگی این کنگره را برگزار کردیم تا انشاالله بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

مشکل ۲۲ ساله اهالی شهرک نوکان کرمانشاه در خصوص اراضی حل شد
دنبال کنید

عنابستانی در پایان خاطر نشان کرد: پیگیری‌ها در خصوص فرودگاه سبزوار که متاسفانه مدتی پروازهای این فرودگاه تعطیل شده بود، صورت گرفته و طی برگزاری جلساتی در این خصوص اقداماتی انجام شد که انشاالله به زودی پروازهای فرودگاه سبزوار نیز مجدداً برقرار خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi