یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخورد مقتدر پلیس با قهوه خانه‌ها و باغ‌های متخلف شهر یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، حقیقت معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی جلال فر معاون دادستان، غفاری فرمانده کلانتری ۱۱ و پرسنل کلانتری، یگان امداد ،پلیس اماکن و ستاد امرب معروف و نهی از منکر از، کافه باغ‌ها و قهوه خانه‌های شهر یاسوج بازدید کردند.  معاون سیاسی فرماندار بویراحمد در این بازدید گفت: گشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101919
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

کرونا :

برخورد مقتدر پلیس با قهوه خانه‌ها و باغ‌های متخلف شهر یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، حقیقت معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی جلال فر معاون دادستان، غفاری فرمانده کلانتری ۱۱ و پرسنل کلانتری، یگان امداد ،پلیس اماکن و ستاد امرب معروف و نهی از منکر از، کافه باغ‌ها و قهوه خانه‌های شهر یاسوج بازدید کردند.

 معاون سیاسی فرماندار بویراحمد در این بازدید گفت: گشت و بازدیدهای مشترک ما از باغات و قهوه خانه ها جهت امنیت ورفع نگرانی خانواده ها و کمک به سالم سازی این محیط ها ادامه خواهد داشت و با اصناف متخلفی که به تذکرات توجه نکنند برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

غفاری فرمانده کلانتری ۱۱ در این بازدید تشریح کرد : در بازرسی چند ساعته از کافه باغ‌ها و قهوه خانه‌ها مقدار ۸ لیتر مشروبات الکلی ۳۰گرم مواد مخدر ۷عدد قمه و چاقو و تعداد ۸ خودرو و یک موتورسیکلت متخلف و تعداد۱۰ نفر دستگیری در این رابطه داشتیم که به مراجع قضایی معرفی کردیم و تعداد سه باغ متخلف نیز پلمب شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi