شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ولی موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و تبریک روز دانش آموز گفت: زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح روز ،یوم الله ۱۳ آبان ماه در بیش از ۳ هزار آموزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101913
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ولی موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و تبریک روز دانش آموز گفت: زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح روز ،یوم الله ۱۳ آبان ماه در بیش از ۳ هزار آموزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا در می آید.

وی افزود:هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس، آشنایی دانش آموزان به اهمیت و وقایع روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار و استکبارستیزی، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب اسلامی است.

موسوی گفت :ترویج و زنده نگه داشتن روحیه استکبارستیزی در بین نسل های جوان و نوجوان امروزی و انتقال آن به نسل های بعد یک ضرورت است.

 موسوی ، شعار امسال سیزدهم آبان را”نظم نوین جهانی – نسل آرمانی” عنوان کرد و‌گفت: ما مفتخریم نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با تفکر شهید فهمیده آشنا هستند و روحیه استکبارستیزی بین آنان همیشه زنده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi