یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامی خودسرانه از اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان دنا!

به گزارش کرونا از سی سخت، اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان دنا در یک اقدام نامعلوم پس از زلزله سی سخت به یاسوج کوچ کرد. طبق شنیده‌ها اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی شهرستان دنا درسال ۱۳۸۱ در شهر سی سخت  تاسیس شد به دلیل اینکه اکثر کارکنان این شرکت اهل شهر یاسوج هستند و نخواهند هر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101815
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

کرونا :

اقدامی خودسرانه از اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان دنا!

به گزارش کرونا از سی سخت، اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان دنا در یک اقدام نامعلوم پس از زلزله سی سخت به یاسوج کوچ کرد.

طبق شنیده‌ها اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی شهرستان دنا درسال ۱۳۸۱ در شهر سی سخت  تاسیس شد به دلیل اینکه اکثر کارکنان این شرکت اهل شهر یاسوج هستند و نخواهند هر روز در این مسیر تردد کنند در یک اقدام خودسرانه در یاسوج ماندند و از آمدن به شهر سی سخت خودداری کردند.

این شرکت دارای ساختمانی واقع در حدفاصل چهارراه نیروی انتظامی تا بانک ملی است ‌که شرکت می تواند به راحتی در این محل به اعضای تعاونی خدمات رسانی کنند.

برخی مخاطبان با مراجعه به دفتر خبرگزاری از فرماندار شهرستان دنا خواستار پیگیری این مهم بازگشت دفتر این شرکت در شهر سی سخت شدند چرا که اعضای تعاونی نمی توانند برای کوچکترین کاری به یاسوج عزیمت کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi