شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

آبرسانی به حدود ۲ هزار روستای حوزه انتخابیه ممکن شد/ پیگیر دریافت حقابه هورالعظیم و شادگان هستیم

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه پیگیری دریافت حقابه هورالعظیم و شادگان هستیم، گفت:پروژه آب، فاضلاب و آبرسانی  بیش از ۱۸۵۰ روستا طی ۳ سال گذشته در حوزه انتخابیه به سرانجام رسید که این مسئله با همراهی دولت ممکن شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101809
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

آبرسانی به حدود ۲ هزار روستای حوزه انتخابیه ممکن شد/ پیگیر دریافت حقابه هورالعظیم و شادگان هستیم

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات پیگیری شده حوزه انتخابیه، گفت: موضوع محرومیت زدایی در استان‌های مرزی از جمله موارد توصیه شده رییس مجلس بود که حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این مهم  اختصاص داده شد،افزایش اعتبارات خوزستان در این حوزه از ۲۹۰۰ میلیارد تومان در حدود ۸۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

پروژه آب، فاضلاب و آبرسانی  بیش از ۱۸۵۰ روستا به سرانجام رسید

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، در ادامه افزود: اختصاص اعتبارات حق آلایندگی از وظایف نمایندگان بود که در این راستا دولت هم همراهی لازم را داشته است، پروژه آب، فاضلاب و آبرسانی بیش از۱۸۵۰ روستا در ۳ سال گذشته در حوزه انتخابیه به سرانجام رسید که این مسئله با همراهی دولت ممکن شد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌ها و حفاری‌ها آبرسانی باعث گلایه مندی مردم شده است باید شهرداری و وزارت نیرو این مسئله را سریعترحل کنند تا مردم در فصول بارندگی دچار مشکل نشوند.

پیگیر دریافت حقابه هورالعظیم و شادگان هستیم

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه مذاکراتی با کشور عراق برای آتش سوزی هورالعظیم داشتیم، اظهار داشت: انتقال بخشی آب غیر از حوزه آب شرب خیانتی در حق مردم بود و موجب خالی شدن شرق کشور از سکنه شد که متاسفانه مهاجرت مردم در غرب کشور با عدم تامین حقابه هورالعظیم و شادگان در حال وقوع است، برای مقابله با چنین رخدادی در برنامه هفتم توسعه تاکید ویژه‌ای به انتقال صنایع آب بر به طرف دریاهای شمال و جنوب کشور شد.

تقاطع غیرهمسطح شول‌آباد الیگودرز با پیشرفت 60 درصدی تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
دنبال کنید

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه خالی شدن مرزهای کشور به واسطه مرزنشینان هزینه هزار میلیاردی برای تامین امنیت را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود حقابه دو تالاب هورالعظیم و شادگان پرداخت شود تا مانعی برای طغیان ریزگردهای منطقه‌ای گردد، از طرفی امیدواریم دیپلماسی محیط زیست در منطقه به قدری قدرتمند عمل کند که دیگر شاهد آتش سوزی بخش عراقی هورالهویزه نباشیم که دود آن به چشم مردم خوزستان می‌رود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi