دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم حضور پررنگ‌تر مجموعه‌های سرمایه‌گذار شستا و صدرتامین در مناطق حوزه انتخابیه

نماینده مردم طبس در مجلس به جلسه با وزیر تعاون درباره حضور پررنگ‌تر مجموعه‌هایی مانند شستا و صدرتامین ،ارتقای ادارات مرتبط با این وزارتخانه،تجهیزات برای واحدهای درمانی تامین اجتماعی درحوزه انتخابیه،اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

لزوم حضور پررنگ‌تر مجموعه‌های سرمایه‌گذار شستا و صدرتامین در مناطق حوزه انتخابیه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

مطالبات ورزشی حوزه‌انتخابیه روی میز وزیر

نماینده مردم طبس،فردوس،بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به همراه حجت‌الاسلام مرتضی‌نیا امام جمعه شهرستان سرایان، دکتر قطبی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی، شهرداران و رئوسای شوراهای اسلامی شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه و رئیس شورای اسلامی شهرستان سرایان در محل وزارتخانه با “کیومرث هاشمی” وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند. 

در این دیدار نصیرایی ضمن اشاره به محرومیت‌های زیرساختی ورزش در حوزه انتخابیه و شهرستان سرایان و ابراز خوشحالی از نگاه نو دولت در محرومیت زدایی پیگیر مطالبات ورزشی و تکمیل زیرساخت های ورزشی شهرستان های حوزه انتخابیه شد.

پیگیری برای سرمایه‌گذاری،خدمات و تجهیزات درمانی در دیدار با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در دومین دیدار خود  به همراه حجت‌الاسلام مرتضی‌نیا امام جمعه سرایان، رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای سرایان، آیسک و سه‌قلعه و رئیس شورای اسلامی شهرستان سرایان به وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفت و به منظور بررسی مشکلات حوزه انتخابیه و شهرستان با”سید صولت مرتضوی” وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

نماینده مردم درخصوص حضور پررنگ‌تر مجموعه‌های سرمایه‌گذار مانند شستا و صدرتامین در مناطق مختلف حوزه‌ی انتخابیه،ارتقای ادارات مرتبط با این وزارتخانه،درخواست خدمات و تجهیزات برای واحدهای درمانی (پلی‌کلینیک و درمانگاه) تامین اجتماعی در حوزه انتخابیه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفتگو کرد.

لزوم جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد در مکان مناسب
دنبال کنید

وزارت ارشاد سومین مقصد نماینده

مجید نصیرایی  مطالبات فرهنگی و طرح های نیمه‌تمام حوزه انتخابیه را در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کرد.

پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجید نصیرایی نماینده مردم  طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، به همراه حجت‌الاسلام مرتضی‌نیا امام جمعه شهرستان سرایان، آقای فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای سرایان، آیسک و سه‌قلعه و رئیس شورای اسلامی شهرستان سرایان در سومین وزارتخانه به دیدار “محمدمهدی اسماعیلی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفتند.

نصیرایی در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل شایسته‌ی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایتخت و همین طور مدیرکل استان خراسان جنوبی،در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تقویت مجتمع‌های فرهنگی و کانون های مساجد در حوزه انتخابیه با وزیر گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی‌نیا امام جمعه سرایان در این دیدار از ۷۰ سفر نماینده به شهرستان سرایان و توجه به تمام حوزه انتخابیه در سه سال گذشته و تدارک دیدار با وزرا در تهران از نماینده قدردانی کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi