یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنایع بوشهر در قبال مسئولیت های اجتماعی نقش خود را ایفا کنند

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: یک امر حقی که در دنیا متداول است، هر جا که تأسیسات شکل می‌گیرد و کارخانجات در عرصه تولید فعالیت دارند در برابر جامعه پیرامونی خود مسئولیت دارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101794
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

صنایع بوشهر در قبال مسئولیت های اجتماعی نقش خود را ایفا کنند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری  در نشست بررسی اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و کارخانجات با اشاره به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مسائل مهم و متأسفانه مغفول مانده موضوع ایفای نقش شرکت‌ها و تأسیسات است که در جایی مستقر می‌شوند و به نقش آنها نسبت به جامعه پیرامونی به‌خوبی توجه نمی‌شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: یک امر حقی که در دنیا متداول است، هر جا که تأسیسات شکل می‌گیرد و کارخانجات در عرصه تولید فعالیت دارند در برابر جامعه پیرامونی خود مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه متأسفانه وضعیت فعلی اینگونه است که صنایع و تأسیسات به این مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کنند یا آنقدر جزیی است که برای مردم قابل لمس نیست ادامه داد: پیشنهاد می‌شود که یک گروه کاری راهبری برای ساماندهی و هدفمندسازی منابع مالی حاصل از این مسئولیت اجتماعی توسط شورای برنامه‌ریزی استان در چارچوب سیاستگذاری و راهبردها که شورای اجتماعی کشور تدوین می‌کند تشکیل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای با تأکید بر اهمیت تشکیل کارگروه راهبری ساماندهی منابع مالی مسئولیت‌های اجتماعی اضافه کرد: باید مشخص شود در استان این مسئولیت‌ها کدام است و منابع و محل هزینه آن مشخص شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به این طریق تعریف پروژه‌ها و میزان اعتباراتی که از محل منابع مالی مسئولیت‌های اجتماعی تعلق پیدا می‌کند در چارچوب شورای برنامه‌ریزی استان تعیین و به اجرا می‌رسد.

سیدعلی آقازاده دافساری رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شد
دنبال کنید

جمیری مغفول ماندن مسئولیت‌های صنایع و کارخانجات در کشور را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: موضوع مسئولیت‌های اجتماعی، یکی از آن مسائل اساسی برنامه‌ای در سطح کشور مغفول مانده است.

وی اضافه کرد : منابع مالی و محل هزینه اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی باید در کمیته برنامه‌ریزی استان بوشهر تصمیم‌گیری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi