یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمله ددمنشانه به بیمارستان نشان از خوی غیرانسانی این غده سرطانی صهیونیستی دارد

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس دربیانیه‌ای جنایات وحشیانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به بیمارستان معمدانی غزه و به شهادت رساندن بی‌رحمانه غیرنظامیان را شدیداً محکوم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101770
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

حمله ددمنشانه به بیمارستان نشان از خوی غیرانسانی این غده سرطانی صهیونیستی دارد

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمد سرگزی نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس در محکومیت حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه بیانیه ای منتشر کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَى الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ أُولَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ
تنها راه مؤاخذه بر آنهایی است که به مردم ظلم کنند و در زمین به ناحق شرارت انگیزند، بر آنها (در دنیا انتقام و در آخرت) عذاب دردناک است.

 امروز جنایات وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی یکی از بارزترین جنایات تاریخ است و حمله ددمنشانه به بیمارستان معمدانی غزه نشان از وجود خوی حیوانی، غیر انسانی و شیطانی در این غده سرطانی صهیونیستی دارد.

فلسطین نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی برای نشان دادن قدرت و عظمت اسلام و سستی و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش است و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با معرفت و بصیرت خویش همواره محور فریاد از دل برآمده جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین می‌باشد.

اهمیت دفاع از مظلومان و مقابله با ستم و ستمگری و ظالمان در تاریخ صدر اسلام تاکنون همواره تاکید شده و این نهضت تا پیروزی حق علیه باطل ادامه خواهد یافت.
اکنون وظیفه انسانی جوامع بشری است که همچون ملت فلسطین با شجاعت و غیرت تمام در مقابل وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها ایستادگی کنند.

 

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi