شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکلات مرکز ام.آر.ای گچساران توسط مجموعه نفت و گاز

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضاکمالی در مراسم اهدای این تجهیزات اظهار کرد: هفته گذشته با حضور در این مرکز جهت انجام ام آر ای کمبود تجهیزاتی این مرکز از جمله آبسردکن، کولر، ولیچر، برانکار، تخت، یخچال، میز و نیمکت و سایر ملزومات به چشم می خورد. وی افزود: همکاران مجموعه نفت و گاز گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101649
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

کرونا :

رفع مشکلات مرکز ام.آر.ای گچساران توسط مجموعه نفت و گاز

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضاکمالی در مراسم اهدای این تجهیزات اظهار کرد: هفته گذشته با حضور در این مرکز جهت انجام ام آر ای کمبود تجهیزاتی این مرکز از جمله آبسردکن، کولر، ولیچر، برانکار، تخت، یخچال، میز و نیمکت و سایر ملزومات به چشم می خورد.

وی افزود: همکاران مجموعه نفت و گاز گچساران جهت مرتفع نمودن نیازهای این مرکز و همچنین رفاه نسبتی مراجعین در اولین فرصت اقدام به برگزاری جلسه مسئولیت‌های اجتماعی نموده و مقرر شد ملزومات مورد نیاز مرکز ام آر ای گچساران فراهم و در اختیار مجموعه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هر گامی که راستای مسئولیت‌های اجتماعی برداشته می‌شود با همکاری جمعی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است.

کمالی با بیان اینکه انجام اینگونه اقدامات را به عنوان یک وظیفه برای خود متصور هستیم عنوان کرد: برای خدمت‌رسانی به شهروندان مرزی نمی‌شناسیم.

وی گفت: به عنوان وظیفه و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی امیدواریم بستر خدمت‌رسانی به شهروندان همچنان برای ما فراهم شود.

حسین عسکری مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز گفت: جهت تعویض زیرساخت‌ها، فضای فیزیکی و راه‌اندازی مجدد این مرکز تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: مرکز ام. آر. آی گچساران در حال حاضر به صورت تک شیفت (صبح) و روزانه به ۲۰ مراجعه کننده خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خلطرنشان کرد: در تلاشیم شیفت دوم (عصر) نیز جهت خدمت‌رسانی و رفاه حال بیماران فعالیت خود را آغاز کند.

عسکری با بیان اینکه وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است گفت: یکی از مطالبات مهم شهروندان و همچنین یکی از نیازهای اساسی حوزه سلامت این شهرستان راه اندازی مجدد دستگاه ام. آر. آی بود که با پیگیری و صورت گرفته این مهم محقق گردید.

یک‌هزار کارگاه صنعتی در کشور ایجاد می شود
دنبال کنید

وی افزود: جا دارد از همکاری مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مدیرعامل این شرکت و بهدشت و درمان صنعت نفت گچساران در شناسایی کمبودهای این مرکز درمانی و مرتفع کردن آنها تشکر کرد.

بیمارستان شهدای نفت گچساران به ام. آر. آی مجهز می‌شود

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز گفت: مرکز «ام. آر. آی» در بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت گچساران راه‌اندازی می‌شود تا به مراجعه کنندگان خدمات مطلوب و موثری ارائه شود.

 رضا بقائی ادامه داد: با مساعدت مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت موافقت وی برای خرید دستگاه ام آر آی بیمارستان شهدای نفت گرفته شده است.

وی گفت: مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هفته آینده از محل جانمایی «ام. آر. آی» بازدید خواهد کرد.

حجت الاسلام سید عنایت‌الله هاشمی منش امام جمعه گچساران تصریح کرد: جا دارد از مجموعه نفت و گاز، بهداشت و درمان نفت در جهت مرتفع نمودن ملزومات مورد نیاز این مرکز و رفاه مراجعین تشکر کرد.

 و ی اظهار کرد: این حضورها و رفت و آمدها برکات ویژه‌ای را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌منش گفت: این حرکتها می‌تواند یک الگو برای دیگر مسئولین و مدیران شود که در حوزه کاری خود فضای خدمت را دو چندان کنند.

وی اضافه کرد: هر اندازه‌ای که ارتباط مسئول با مردم، نهادها و دستگاهها بیشتر باشد خداوند توفیق را روز افزون می‌نماید.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: باید بستر خدمت‌رسانی در سطح شهرستان توسعه پیدا کند.

به گزارش فارس مرکز ام. آر. آی گچساران در سال ۹۵ با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شد این مرکز به دلیل برخی مشکلات حدود دو سال پیش تعطیل شد و از اواسط مهرماه سال جاری بعد از وقفه‌ای یک و نیم ساله به مدار بازگشته است.

حضور ۳۰۷هزار مسافر نوروزی در کهگیلویه وبویر احمد
دنبال کنید

رفع مشکلات مرکز ام.آر.ای گچساران توسط مجموعه نفت و گاز 4

رفع مشکلات مرکز ام.آر.ای گچساران توسط مجموعه نفت و گاز 5

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi