پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر شهرستان بویراحمد طی سال جاری

به گزارش کرونا از یاسوج،  سرآبتاوه و سروک دو تا از روستاهای بزرگ و مهاجر پذیر حاشیه شهر یاسوج هستند و جمعیت زیادی را در دل خود جای داده است و رسیدگی به وضعیت این روستاها در دستور کار مسوولان باشد. در همین خصوص فرماندار بویراحمد گفت: آسفالت معابر سرآبتاوه و سروک در دستور قرار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101634
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

کرونا :

آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر شهرستان بویراحمد طی سال جاری

به گزارش کرونا از یاسوج،  سرآبتاوه و سروک دو تا از روستاهای بزرگ و مهاجر پذیر حاشیه شهر یاسوج هستند و جمعیت زیادی را در دل خود جای داده است و رسیدگی به وضعیت این روستاها در دستور کار مسوولان باشد.

در همین خصوص فرماندار بویراحمد گفت: آسفالت معابر سرآبتاوه و سروک در دستور قرار دارد و در صورت تامین قیر از طرف بنیاد مسکن اسلامی در این دو روستا بالغ بر ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر استان آسفالت می‌شود.

شهرام مهدوی‌مطلق افزود: با توجه به کمبود شدید قیر ،در مرحله اول حداقل ۹۰ هزار متر مربع در این دو روستا به طور قطع آسفالت می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد از آسفالت معابر روستایی خبر داد و گفت: در چهار ماهه امسال بالغ بر ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان بویراحمد و چندین کیلومتر جداول روستایی ،دیوار حائل و چندین هزار سند و تعیین تکلیف پروندهای مسکن انجام شده است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi