شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رژیم غاصب صهیونیستی در اقیانوس خون فلسطینیان غرق خواهد شد

عضو هیئت رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در گردهمایی دانشجویان علوم‌پزشکی ۳۵ کشور درحمایت از مردم فلسطین،گفت:آرمان فلسطین در قلب تپنده جهان اسلام در حال تکمیل شدن است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101595
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

رژیم غاصب صهیونیستی در اقیانوس خون فلسطینیان غرق خواهد شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  فاطمه محمدبیگی عضو هیئت رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در گردهمایی دانشجویان بین‌المللی علوم‌پزشکی ۳۵ کشور درحمایت از مردم فلسطین در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: باید رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی نسل کشی در شورای امنیت را تحریم کنیم.

 رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس تاکید کرد:مطمئن باشید که این رژیم غاصب در اقیانوس خون فلسطینیان غرق خواهد شد. انفعال سازمان ملل در برخورد با جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل بسیار شرم‌آور است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین،مطرح کرد: باعث مسرت است که آرمان فلسطین در قلب تپنده جهان اسلام در حال تکمیل شدن است. رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستانی در غزه نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است، ما مادران ایرانی در کنار امت اسلامی، فرزندانی با عشق به شهادت و برای رهایی اسلام از دست صهیونیسم تربیت می‌کنیم.

محمدبیگی تاکید کرد:امروز رژیم صهیونیستی در جهان منزوی شده، کشورهای اسلامی باید ضمن تحریم رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی نسل کشی در شورای امنیت، تحریم کالاهای تولیدی همپیمانان این رژیم غاصب را نیز در دستورکار قرار دهند، ما نیز در مجلس به دنبال راه اندازی دعوی حقوقی در مجامع بین‌الملی علیه اقدامات ضد انسانی اسرائیل در فلسطین هستیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ،اظهارکرد: انفعال سازمان ملل در برخورد با جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل بسیار شرم‌آور است و این سازمان بار دیگر نشان داد که به بازیچه‌ای در دست استکبار جهانی تبدیل شده‌ است.

وی با بیان اینکه بنا به آخرین آمار اعلامی تعداد شهدای فلسطینی از مرز ۵ هزار نفر عبور کرده است، افزود: هر چند اقدامات اسرائیل آرامش را از وجود ما ربوده اما این گوری است که اسرائیل غاصب برای خود کنده است و مطمئن باشید که در اقیانوس خون فلسطینیان غرق خواهد شد.

آیت الله خاتمی: شبهه افکنی در اغتشاشات از اهداف فتنه گران است
دنبال کنید

این نماینده مجلس گفت: حق نورانی‌تر از گذشته است و شر نیز وجود کریه خود را نشان می‌دهد.حرکت ملت‌های آگاه  به سمت مرز لبنان و عراق از شکل‌گیری اتحادی بی‌سابقه میان ملت‌های مسلمان حکایت می‌کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با بمباران بیمارستانی در غزه نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است، ادامه داد: ما مادران ایرانی در کنار امت اسلامی، فرزندانی با عشق به شهادت و برای رهایی اسلام از دست صهیونیسم تربیت می‌کنیم.امروز اسرائیل در جهان منزوی شده، اگر جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت اقدام کند و سطل‌های آبی که امام خمینی فرمودند، بر سر این کشور غاصب ریخته شود، دیگر اثری از آن نخواهد ماند.

محمدبیگی تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید ضمن تحریم اسرائیل، تحریم کالاهای تولیدی همپیمانان این رژیم غاصب را نیز در دستور کار قرار دهند، ما نیز در مجلس به دنبال راه اندازی دعوی حقوقی در مجامع بین‌الملی علیه اقدامات ضد انسانی اسرائیل در فلسطین خواهیم بود.  از دولت‌های مصر و اردن درخواست داریم که با بازگشایی مرزهای ارتباطی شرایط را برای کمک‌رسانی به مردم جنگ زده غزه فراهم کنند.

وی در پایان گفت:۲۴ اکتبر و روز سازمان ملل است. انفعال این سازمان در برخورد با جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل بسیار شرم‌آور است و این سازمان بار دیگر نشان داد که به بازیچه‌ای در دست استکبار جهانی تبدیل شده‌ است./

 پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi