شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

نارضایتی مردم از وضعیت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد روستا روز پنج شنبه در بازدید سرزده از بانک های مسکن و ملی گفت: یکی از اولویت های دولت تسریع در طرح نهضت ملی مسکن است و بانک ها موتور محرک در زمینه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی هستند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101273
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

نارضایتی مردم از وضعیت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد روستا روز پنج شنبه در بازدید سرزده از بانک های مسکن و ملی گفت: یکی از اولویت های دولت تسریع در طرح نهضت ملی مسکن است و بانک ها موتور محرک در زمینه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراجعه کننده حقیقی و حقوقی زیادی برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک مراجعه می کنند و از تاخیر در پرداخت تسهیلات نهضت ملی یا سخت‌گیری بانک ها و عدم اجرای تکالیف بالادستی که برای بانک ها تدارک دیده شده گلایه دارند.

وی با اشاره به قوانین درون بانکی گفت: مشکلی که در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد تضاد قوانین بانکی با شورای عالی مسکن است.

روستا عنوان کرد: شورای عالی مسکن بدون قید و شرط مصوبه کرده که تسهیلات مسکن از ۳۵۰ به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یابد که اگر پرداخت بانک ها به تاخیر بیفتد با توجه به آورده پایین و توان مالی متوسط متقاضی از ادامه کار منصرف می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد: موضوعی دیگری که باید مورد توجه شبکه بانکی باشد تعدیل است، راه و شهرسازی صورت وضعیتی به بانک ارسال می کند که این صورت وضعیت می تواند کارکرد مثبت یا تعدیل باشد که بانک ها مقدار و مبلغی که راه و شهرسازی به آنها ابلاغ کرده را باید پرداخت کنند.

روستا با اشاره به اینکه قسط بندی تسهیلات منوط به پایان کار است، گفت: بانک و راه و شهرسازی هر دو ارزیاب و ناظر برای واحد طرح نهضت ملی مسکن بوده و میزان درصد پیشرفت پروژه را اعمال می کنند اما بانک همواره کمترین درصد را پرداخت می کند.

بارش‌های مناسب پاییزی در کهگیلویه وبویراحمد از چه زمانی آغاز می‌شوند؟
دنبال کنید

وی بیان کرد: راه و شهرسازی تناقض ها و تضادهای بانک ها را به ما اعلام کند تا تخلفات را به بانک های مرکزی در تهران اعلام کنیم.

پایان پیام/۸۲۰۲۴
 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi