جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نارضایتی مردم از وضعیت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد روستا روز پنج شنبه در بازدید سرزده از بانک های مسکن و ملی گفت: یکی از اولویت های دولت تسریع در طرح نهضت ملی مسکن است و بانک ها موتور محرک در زمینه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی هستند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101273
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

نارضایتی مردم از وضعیت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد روستا روز پنج شنبه در بازدید سرزده از بانک های مسکن و ملی گفت: یکی از اولویت های دولت تسریع در طرح نهضت ملی مسکن است و بانک ها موتور محرک در زمینه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراجعه کننده حقیقی و حقوقی زیادی برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک مراجعه می کنند و از تاخیر در پرداخت تسهیلات نهضت ملی یا سخت‌گیری بانک ها و عدم اجرای تکالیف بالادستی که برای بانک ها تدارک دیده شده گلایه دارند.

وی با اشاره به قوانین درون بانکی گفت: مشکلی که در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد تضاد قوانین بانکی با شورای عالی مسکن است.

روستا عنوان کرد: شورای عالی مسکن بدون قید و شرط مصوبه کرده که تسهیلات مسکن از ۳۵۰ به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یابد که اگر پرداخت بانک ها به تاخیر بیفتد با توجه به آورده پایین و توان مالی متوسط متقاضی از ادامه کار منصرف می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد: موضوعی دیگری که باید مورد توجه شبکه بانکی باشد تعدیل است، راه و شهرسازی صورت وضعیتی به بانک ارسال می کند که این صورت وضعیت می تواند کارکرد مثبت یا تعدیل باشد که بانک ها مقدار و مبلغی که راه و شهرسازی به آنها ابلاغ کرده را باید پرداخت کنند.

روستا با اشاره به اینکه قسط بندی تسهیلات منوط به پایان کار است، گفت: بانک و راه و شهرسازی هر دو ارزیاب و ناظر برای واحد طرح نهضت ملی مسکن بوده و میزان درصد پیشرفت پروژه را اعمال می کنند اما بانک همواره کمترین درصد را پرداخت می کند.

پدر ۶ فرزند جدیدترین اهداکننده عضو در استان مرکزی
دنبال کنید

وی بیان کرد: راه و شهرسازی تناقض ها و تضادهای بانک ها را به ما اعلام کند تا تخلفات را به بانک های مرکزی در تهران اعلام کنیم.

پایان پیام/۸۲۰۲۴
 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi