پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار بکارگیری‌ فله‌ای نیرو در بهمئی

حجت‌الاسلام طاها خوبی‌نژادیان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به برخی نارضایتی‌ها و گزارش‌ها از نحوه عملکرد کارکنان تعدادی از دستگاه‌ها، از تصمیم امر به معروف و نهی از منکر برای برخورد جدی با هرگونه سنگ‌اندازی در امور مراجعین خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101225
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

کرونا :

هشدار بکارگیری‌ فله‌ای نیرو در بهمئی

حجت‌الاسلام طاها خوبی‌نژادیان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به برخی نارضایتی‌ها و گزارش‌ها از نحوه عملکرد کارکنان تعدادی از دستگاه‌ها، از تصمیم امر به معروف و نهی از منکر برای برخورد جدی با هرگونه سنگ‌اندازی در امور مراجعین خبر داد.

خوبی‌نژادیان با بیان این‌که مردم ولی نعمت مسئولان و صاحبان اصلی انقلاب هستند، جانفشانی و همراهی و حضور در صحنه همیشگی مردم را یادآور شد و افزود: ملت شریف ایران لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

وی ادامه داد: تمام مسئولان در هر جایگاه و مقام و لباسی خادم مردم هستند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان بهمئی ادامه گفت: در کنار برخی سوء مدیریت‌ها، سوءاستفاده و فرصت‌طلبی تعدادی در بدنه دستگاه‌های اداری در بهمئی  برای سنگ‌اندازی در امور مردم و مراجعین موجب زیرسوال رفتن شخصیت سازمانی و عملکرد و وجهه سایر خدمت‌گزاران تلاش‌گر و دلسوز، تضییع حقوق مردم یا بیت‌المال و در نهایت نارضایتی و بدبینی به نظام می‌شود.

خوبی‌نژادیان با اشاره به برخی گزارش‌ها در این خصوص افزود: در کنار حمایت ستاد امر به معروف ونهی از منکر از مدیران و کارکنان دستگاه‌ها در جهت انجام وظایف قانونی، هرگونه سوء‌مدیریت و سوء جریانات و ترک فعل‌ها و همچنین بسترهای فسادزا مورد رصدِ بیش از پیش این ستاد خواهد بود.

وی گفت: سنگ‌اندازی در امور مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی با کارکنان متخلف اداری در دستگاه‌های مختلف شهرستان از اولویت‌های ستاد است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر در شهرستان بهمئی با هشدار به برخی ادارات گفت: برخی از ادارات شهرستان بهمئی در حال به‌کار گیری نیروی جدید بدون آزمون هستند و طبق گزارشات مردمی این نیروها با هماهنگی تعدادی از سیاسیون انجام می‌شوند که این مدیران تحت رصد هستند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بهمئی به زودی به آن ادارات با تمام توان ورود می‌کند با این ادارات متخلف برخورد قانونی خواهد داشت و آن ها را مردم معرفی می‌کند.

لبخند اهالی کالوس و فیروزآباد بویراحمد به اینترنت پرسرعت
دنبال کنید

خوبی‌نژادیان با اشاره نزدیک شدن ایام انتخابات افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم از عموم مردم جهت مشارکت در انتخابات دعوت بنماییم.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر در شهرستان بهمئی با هشدار به مدیران ادارات در خصوص انتخابات افزود: برخی از مدیران ادارات در شهرستان بهمئی زیر مجموعه خود را تهدید به رای دادن به فلان کاندیدای می‌کنند و این کار اصلا شایسته یک مدیر نیست آن هم که مدیر دولت انقلابی باشد و مدیران تحت رصد کامل ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند و به زودی با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد و به مردم معرفی می‌شوند.

وی با انتقاد از مدیران ادارات‌ گفت: چرا باید مدیری در شهرستان بهمئی خودروی اداری که در اختیار اوست را در خانه پارک کند و از پول بیت‌المال خودرو اجاره کند و وسیله ایاب و ذهاب خود و سرویس مدرسه فرزندش قرار دهد؟! کجای قانون این مسئله آمده است؟!  

خوبی‌نژادیان با بیان اینکه از مدیر دولتی پذیرفته نیست که از بیت‌المال برای موارد شخصی استفاده کند، گفت: با کسانی که از خودروهای اداری استفاده شخصی می‌کنند برخورد می‌شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi