پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروانه تاسیس کارخانجات نساجی هلال احمر در شهرستان نورآباد اخذ شد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس، گفت: اخذ پروانه تاسیس برای تعدادی از کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در نورآباد یکی از پروژه‌های بسیار مهم و موثر بر حوزه اشتغال شهرستان دلفان است که قطعا باعث ایجاد تحولی در حوزه اشتغال این منطقه خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100940
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

پروانه تاسیس کارخانجات نساجی هلال احمر در شهرستان نورآباد اخذ شد

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به روند اجرای پروژه‌های حوزه راه حوزه انتخابیه خود، گفت: پروژه تونل اسپژ در شهرستان سلسله تامین اعتبار شده است و فعال شده است، همچنین عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن جاده الشتر به فیروزآباد به پایان رسیده و تنها نصب نیوجرسی‌های آن باقی مانده است که در حال انجام است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جاده‌های روستایی تا آخرین نقاط شهرستان سلسله آسفالت شده و زیرساخت‌های جاده‌کشی مسیر دهستان قلایی نیز آماده آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: برای حوزه آب و فاضلاب نیز مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای الشتر و مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای نورآباد ازطریق ظرفیت ماده ۵۶ تامین اعتبار شده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۲۵۰ روستا در شهرستان دلفان و نقاط مختلفی در این منطقه در طول سه سال اخیر انجام شده است. همچنین ام آر ای شهرستان الشتر هم هفته آینده افتتاح می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اخذ پروانه تاسیس برای تعدادی از کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در شهرستان نورآباد یکی از پروژه‌های بسیار مهم و موثر بر حوزه اشتغال شهرستان دلفان است که قطعا باعث ایجاد تحولی در حوزه اشتغال این منطقه خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری حدود هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند و فقط تامین زمین آن باقی مانده است که اگر استاندار و فرماندار در اختیار قرار دهند بلافاصله کلنگ‌زنی می‌شود و اجرای این پروژه می‌تواند نقش مهمی در توسعه شهرستان دلفان داشته باشد./

هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi