دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک روز زیبا در دنا+فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت،۶ قطعه کبک توسط مامورین پارک ملی دنا و معاون دادستان دنا در طبیعت رها سازی شد. برازش رئیس پارک ملی دنا در گفت و گو با فارس گفت: مدتی پیش طی تماس تلفنی چند خانواده در شهر سی سخت با محیط زیست جهت تحویل چند قطعه کبک بلافاصله این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100925
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

کرونا :

یک روز زیبا در دنا+فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت،۶ قطعه کبک توسط مامورین پارک ملی دنا و معاون دادستان دنا در طبیعت رها سازی شد.

برازش رئیس پارک ملی دنا در گفت و گو با فارس گفت: مدتی پیش طی تماس تلفنی چند خانواده در شهر سی سخت با محیط زیست جهت تحویل چند قطعه کبک بلافاصله این یگان اعلام آمادگی کرد و ۶ قطعه کبک را جهت نگهداری و تیمار از خانوده های طبیعت دوست و حافظ محیط زیست دریافت کرد که مامورین ما پس از چند روز مراقبت و نگهداری و بهبودی آنها  امروز آنها را در دامان طبیعت آزاد سازی کردند.

پیمان زاده معاون دادستان دنا هم گفت: جای همه حیوانات و پرندگان در طبیعت است و کسانی که بخواهند به هر نحوی این موجودات را در خانه نگهداری کنند در مقابل طبیعت ایستاده‌‌اند.

پیمان زاده اظهار داشت: امروز شاهد کار زیبای آزاد سازی ۶ قطعه کبک که توسط  حافظان محیط زیست و طبیعت دوستان به محیط زیست سپرده شده، بودیم که باید این کار زیبا باب شده و تبدیل به یک فرهنگ شود و کسانی که در خانه از پرنده یا حیوانی نگهداری می کنند دست دوستی به محیط زیست دهند تا آنها را دامان طبیعت رها سازی کنند قطعا ما استقبال خواهیم کرد و آنها را مورد تشویق قرار خواهیم داد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi