پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی زمین در محدوده جغرافیایی شهر دستور کار ویژه اراک باشد

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: شناسایی زمین در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن داخل محدوده جغرافیایی شهرها دستور کار ویژه قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100733
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

شناسایی زمین در محدوده جغرافیایی شهر دستور کار ویژه اراک باشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری در نشست شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن با تعامل و هم افزایی مدیران باید صورت گیرد که تا کنون در این راستا نتایج رضایت بخش نبوده است.

وی بر اعتبارسنجی پیمانکاران در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد و گفت: سابقه فعالیت شرکت‌های پیمانکاری برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، باید مورد توجه قرار گیرد تا در روند عملیات اجرایی طرح‌ها خللی ایجاد نشود که مردم متضرر شوند.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید شرکت‌های پیمانکاری که دارای مشکل مالی هستند برای اجرای این طرح‌های بزرگ انتخاب شوند چرا که برای دریافت تسهیلات بانکی با موانع مواجه می‌شوند.

آصفری گفت: متقاضیان طرح هشت هزار واحدی اراک در موعد مقرر مبالغ خواسته شده را پرداخت کردند اما در واقع پیشرفت چشمگیری در طرح مشهود نیست.

وی با بیان اینکه شناسایی زمین در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن داخل محدوده جغرافیایی شهرها دستور کار ویژه قرار گیرد، افزود: در این راستا می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی دارای زمین در این محدوده بهره گیری کرد.

وی افزود: اجرای طرح اقدام‌ملی مسکن در روستاهای دارای متقاضی همچون مشکان، کارجان، عقیل آباد مدنظر ویژه قرار گیرد.

آصفری گفت: چنانچه به دنبال جلوگیری از مهاجرت روستاییان هستیم ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی و رفع نیاز مردم دستور کار باشد چرا که این اقدام مورد قبول دولت است و تهاتر نیز قابل اجرا است.

وی در خصوص اجرای طرح اتصال خط راه آهن برای تسهیل در تردد ساکنان شهر امیرکبیر نیز گفت: مطالعات این طرح سال‌ها پیش انجام شده اما تاکنون در این راستا اقدام قابل قبولی انجام نشده است./

اسامی مهمانان جلسه علنی 21 اسفند ماه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi