یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران

عباس شیرزادی- کرونا سی‌سخت- ابوالفضل بالنده قهرمان گمنام ووشوی پاتاوه ای است که در سایه بی‌مهری مسئولان استانی از جمله ورزش و جوانان خوش می‌درخشد .   ابوالفضل بالنده متولد ۱۳۸۶ از شهر پاتاوه که در سن ۹ سالگی رشته ووشو را زیر نظر استاد محمد لشکری شروع کرد و در نونهالی بدون شکست در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100643
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران

عباس شیرزادی- کرونا سی‌سخت- ابوالفضل بالنده قهرمان گمنام ووشوی پاتاوه ای است که در سایه بی‌مهری مسئولان استانی از جمله ورزش و جوانان خوش می‌درخشد .

  ابوالفضل بالنده متولد ۱۳۸۶ از شهر پاتاوه که در سن ۹ سالگی رشته ووشو را زیر نظر استاد محمد لشکری شروع کرد و در نونهالی بدون شکست در مسابقات مختلف هم در استان هم در کشور خوش درخشید.

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 14

بالنده تا سن نوجوانی شبانه روز تمرین کرد و در مسابقات مختلف شرکت می‌کرد و در هر مسابقه و میدانی به جز مدال خوش رنگ طلا مدالی بر گردن نیاویخت.

این قهرمان  با کمترین امکانات ورزشی همیشه در مقابل ابر قدرتهای ووشو ایران یعنی مازندران پیروز می شد.

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 15

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 16

ابوالفضل شبانه روز و اکثر مواقع در طول  روز بیشتر از ۸ ساعت تمرین می کرد و در هیچ مسابقه‌ای دست خالی به خانه بر نمی‌گشت.

این قهرمان برای وزنه زدن مجبور بود هفته ای سه روز با خودروی شخصی مربی خود از پاتاوه تا یاسوج در تردد بود.

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 17

ابوالفضل  تمرینات حرفه ای خود را ادامه می داد اما هیچ مسئولی تا اینجای کار حتی یکبار نه تجلیلی از او کرد و نه خسته نباشید به او گفت به طوری که مسئولین ورزشی اصلا این قهرمان را نمی‌شناسند.

بالنده می‌گوید در سال ۱۴۰۲ با کلی رنج و زحمت در استان اول شدم و برای انتخابی تیم ملی اعزامش گردیدم اینبار هم با هزینه‌ای که کفاف ورزشکار ملی را نمی‌داد.

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 18

 ابوالفضل با گذراندن همه سختی های مسابقات و دست خالی توانست با شکست دادن همه حریفاش راهی اردوی تیم ملی ووشو شود و در بازگشت به خانه جز خانواده و مربی باز هم هیچ مسئولی به استقبالش نیامد و حتی دریغ از نصب یک بنر خوش آمدگویی از سوی مسئولان.

دهدشت، بهمئی و گچساران به لحاظ ابتلا به کرونا پیشتازند
دنبال کنید

تنها  بنر خوش آمدگویی  هم از طرف خانواده اش بود که  اجازه ندادند در بلوار نصب کنند و مجبور شدند داخل سالن تمرین نصب کنند.

 ابوالفضل در اردوی تیم ملی باید بین چهار نفر فیکس می شد و اینبار هم با مربی و با هزینه خودشان رفتند که در اوج تنگ دستی باز هم ابوالفضل فیکس شد و مدت سه ماه در اردوی تیم ملی ماند که باز هم هیچ مسئولی در این چند ماه حتی یک خسته نباشید به او نگفت و یا تماسی با وی نگرفت.

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 19

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 20

این بخشی از افتخارات ابوالفضل بالنده است آن هم فقط مدالهای کشوری که تا  به امروز برای روحیه دادن به این قهرمان  یک  تجلیل از هیچ نهادی و از هیچ مسئولی از این جوان قهرمان نشد و همیشه بدون اسپانسر و با کمترین امکانات به پشتوانه مربی دلسوز خودش که عهد بسته این جوان را قهرمان جهان کند ادامه می دهد.

 این افتخارات پایان قهرمانی ابوالفضل نبود بلکه بلافاصله  از اردو که بازگشت دوباره چندین مقام کشوری آورد و همچنین عضو تیم لیگ برتری رنگ فیروزه شیراز شد و دوباره اعزام به مسابقات المپیاد بسیج کشور در استان زنجان شد با یک وزن بالاتر که با حضور ۳۲ استان با زانوی آسیب دیده دوباره قهرمان شد و نام ابوالفضل بالنده دوباره در کشور درخشید.

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 21

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 22

بالنده قهرمان ووشوی کشوری شکست را نمی‌شناسد تشنه قهرمانی است و تاکنون در استان و شهرستان دنا  یک خسته نباشید هم به او نگفته و حتی دریغ از یک تجلیل و اکنون هم که زانوی او آسیب دیده باز با زانوی آسیب دیده قهرمان می شود و هزینه درمانش را هم ندارد این جوانان در شهرستان دنا هستند و کسی قدردان آنها نیست.

ثبت ۳ فوتی و ۷۹ مبتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری طی شبانه‌روز گذشته
دنبال کنید

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 23

ابوالفضل جوان قدرتمند و با هوش جایی گرفتار شده که قدردان او نیستند قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی اهل پاتاوه همان کسی است که بیش از ۱۰۰ مدال قهرمانی کسب کرده و به تنهایی به اندازه افتخارات یک استان افتخار آفرینی کرده ولی مسئولان مرتبط حتی نام او را هم نمی‌دانند.

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 24

 

جفای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در حق قهرمان ووشوی ایران 25

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi