سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمئی در حفظ امنیت

به گزارش کرونا از بهمئی رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهمئی و جمعی از کارکنار و قضات با فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته فراجا دیدار و گفتگو کردند. رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند مجموعه پلیس شهرستان بهمئی  در تأمین امنیت و آرامش شهروندان عنوان کرد: مسلماً

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100625
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کرونا :

تاکید بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمئی در حفظ امنیت

به گزارش کرونا از بهمئی رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهمئی و جمعی از کارکنار و قضات با فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته فراجا دیدار و گفتگو کردند.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند مجموعه پلیس شهرستان بهمئی  در تأمین امنیت و آرامش شهروندان عنوان کرد: مسلماً یکی از اهداف ترسیمی برای تمامی مجموعه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروی از ولایت فقیه، تلاش برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام و کسب رضایت‌مندی عمومی مردم است که همه این‌ها در گرو عمل خالصانه و دقیق به وظایف و مسئولیت‌ها تحقق می‌یابد.

تاکید بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمئی در حفظ امنیت 4

 جاوید ریحانی  با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی شهرستان در دفاع از ارزش‌ها کاملاً از پلیس را حمایت می‌کند، افزود: پلیس با اقتدار و شجاعت با ناهنجاری‌ها برخورد و از ارزش‌ها دفاع می‌کند اما دشمن هدفش این است که این اقتدار را بگیرد.  

وی با اشاره به  خدمات و زحمات گمنامانه پلیس در بهمئی  اظهار کرد: بیشترین تعامل دستگاه قضا بهمئی میان دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف با فراجا است که همین موضوع نشان از اهمیت کار پلیس در حوزه تأمین امنیت شهروندان در بخش‌های مختلف دارد.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و بر تعامل با دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های اداری و کسب رضایتمندی مردم را تاکید کرد.

تاکید بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمئی در حفظ امنیت 5

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مجاهدت‌های دلسوزانه مجموعه پلیس در شهرستان بهمئی در راستای تامین نظم و امنیت تصریح کرد: امروز پلیس بهمئی از کار آمد ترین و شایسته‌ ترین کارکنان و فرماندهان برخوردار است.

یک کار زیبا برای حفاظت از طبیعت در سد چمشیر
دنبال کنید

عبدالله حبیبی منش به تعامل و همکاری خوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی اشاره کرد: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با دستگاه قضایی تعامل خیلی خوبی دارند و این تعامل موجب برقراری امنیت می شود.

وی بر حمایت قضائی از مجموعه انتظامی تاکید کرد و گفت انتظار می‌رود در مجموعه انتظامی همواره همانند همیشه با اعتماد به نفس کامل و مستقل که برای لباس و شخصیت خود ارزش قائل است، عمل شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان با تقدیر از عملکرد مجموعه نیروی انتظامی و خاصه فرمانده انتظامی این مجموعه بیان کرد: مایه افتخار و سربلندی است که کارکنان و فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی جان‌فشانانه و ایثارگرانه پای کار هستند و مأموریت‌های پیش‌رو را به خوبی انجام داده و از آن سربلند بیرون آمده‌اند‌.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست ضمن تقدیر و خیر مقدم با بیان اینکه هفته فراجا با شعار شهروند قانون مدار و پلیس خدمت‌گزار آغاز شد گفت: دستگاه قضا بهمئی به رغم کمبودها و مشکلات مختلف تحول و رویکرد قابل توجهی را در حوزه‌های مختلف با جدیت پیش گرفته که این تحول و رویکرد نتیجه زحمات شبانه روزی رئیس دادگستری و دادستان و دیگر قضات و کارکنان دستگاه قضا بهمئی است.

سرهنگ فرزین جمشیدی با قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاه قضا با فراجا در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: در دستگاه قضا بهمئی قضات گمنامی حضور دارند که در جهت اجرای عدالت و احقاق حق از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که این قضات برای دستگاه قضا اقتدارآفرین هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان با گزارش عملکرد گفت:  امنیت موجود در شهرستان بهمئی را محصول کار مشترک فراجا و دستگاه قضا دانست و گفت: خدمت به مردم بزرگترین افتخار مجموعه دادگستری  و پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تونل‌‌های پر خطر در جاده پاتاوه- دهدشت/اداراتی که پای کار نیستند و توضیحات مدیرکل راهداری
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi