شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبیین اهمیت حجاب از سوی نخبگان مد نظر باشد

به گزارش کرونا از نهاوند ضرغام احمدوند پیش از ظهر امروز در قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان اظهار کرد: عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهم فرهنگی است که دشمن از طریق آن یک توطئه نرم را برای تحت تاثیر قرار دادن فضای فکری جامعه شروع کرده و دنبال می‌کند. وی مدارس و دانشگاه‌ها را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100613
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

تبیین اهمیت حجاب از سوی نخبگان مد نظر باشد

به گزارش کرونا از نهاوند ضرغام احمدوند پیش از ظهر امروز در قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان اظهار کرد: عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهم فرهنگی است که دشمن از طریق آن یک توطئه نرم را برای تحت تاثیر قرار دادن فضای فکری جامعه شروع کرده و دنبال می‌کند.

وی مدارس و دانشگاه‌ها را زمینه مناسبی برای تبیین چرایی اهمیت حجاب و عفاف عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت استفاده بیشتر از فضای مجازی و ظرفیت رسانه‌ها در این راستا افزود: فضای مجازی و مشخصا رسانه در فرهنگسازی بسیار موثر هستند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: قرارگاه عفاف و حجاب برای هر دستگاه اداری وظایفی را در خصوص حجاب تعیین کرده که هر اداره باید به وظایف خود عمل کرده و اقدامات انجام شده را گزارش کند. 

وی بر لزوم ایجاد نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: برپایی نمایشگاه می‌تواند کمک بزرگی برای تامین لباس مناسب و ترویج حجاب در سطح شهرستان کند.

احمدوند با بیان اینکه موضوع حجاب باید به صورت تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد گفت: در بحث حجاب باید از کلی‌گویی پرهیز و به شکل تخصصی و کارشناسی به اهمیت آن پرداخته شود.

وی افزود: ورود نخبگان به بحث عفاف و حجاب و تشریح فلسفه آن برای جوانان می‌تواند تاثیر مثبت روی آنها داشته باشد که در این زمینه باید برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi