جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست‌ها و هشدارهای انتخاباتی دادستان گچساران

به گزارش کرونا از گچساران دادستان گچساران در جلسه انتخابات هیات احرایی دوازدهمین دوره امتخابات مجلس گچساران گفت: معلوم نبست جه اشخاصی در این صحنه انتخابات، انتخاب شوند همه شما تجربه خوبی دارید، جهت گیری نباید باشد زیرا این اقدام باعث می شود از عدالت خارج شویم. وی بیان کرد: طبق قانون برای اعضای هیات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100574
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

درخواست‌ها و هشدارهای انتخاباتی دادستان گچساران

به گزارش کرونا از گچساران دادستان گچساران در جلسه انتخابات هیات احرایی دوازدهمین دوره امتخابات مجلس گچساران گفت: معلوم نبست جه اشخاصی در این صحنه انتخابات، انتخاب شوند همه شما تجربه خوبی دارید، جهت گیری نباید باشد زیرا این اقدام باعث می شود از عدالت خارج شویم.

وی بیان کرد: طبق قانون برای اعضای هیات اجرایی باید انتخابات برگزار شود، سلامت و مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم است.

دادستان گچساران تصریح کرد: مشارکت بالا در این برهه برای کشور بسیار مهم است، وقتی چتر انتخابات باز شود تمام افراد که در ایران اسلامی هستند در زیر این‌چتر گرد آمده و حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام ادیبان عنوان کرد: تمام ادیان در ایران اسلامی نماینده دارند، در استان و گچساران همه شیعه هستند و باید به گونه ای انتخابات مدیریت شود تا تمام شهروندان در این رویداد حضور پیدا کنند.

وی گفت: انتخابات قبلی بدون‌حاشیه برگزار شد، اما از انتخابات ۹۸ هنوز پرونده داریم و تعدادی گرفتار شدند.

دادستان گچساران خاطرنشان کرد: اگر مردم به هیات اجرایی برگزار کننده انتخابات اعتماد کنند کاندیداها و دیگران سکوت کرده و در کمال آرامش انتخابات برگزار می شود.

حجت الاسلام ادیبان بیان کرد: تمام جامعه ای که می خواهند در انتخابات شرکت کنند نماینده آنها در هیات اجرایی حضور داشته باشد، باید مردم فکر کنند که یک نفر مورد اعتماد و امین آنها در هیات اجرایی حضور دارد.

وی افزود: تلاش شود تا جوانی زندان نرود و در کمال آرامش و با اعتماد کامل مردم انتخابات برگزار گردد، هر اقدامی که بیفتد، تا انتخابات بعدی ما فردای قیامت پاسخگوی این انتخاب خود خواهیم بود.

ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کهگیلویه و بویراحمد مورد استفاده قرار گیرد
دنبال کنید

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi