پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

”امنیت”رکنی اساسی برای درون‌زاکردن اقتصاد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان درمجلس هفته فراجا را به کارکنان، مسئولان و فرماندهان این نیروی مقتدر و خانواده های آنها تبریک گفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100460
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

”امنیت”رکنی اساسی برای درون‌زاکردن اقتصاد

به‌گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی  نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته فراجا را به کارکنان، مسئولان و فرماندهان این نیروی مقتدر و خانواده های آنها تبریک گفت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تبریک این هفته به تمامی نیروهای ارزشمند انتظامی استان و کشور و گرامیداشت یاد شهدای والامقام کشور بویژه شهدای گرانقدر فراجا که برای اقتدار و امنیت کشور از جان مایه گذاشتند،امنیت را هدیه ای ارزشمند دانست که به سبب تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح بویژه نیروهای نظامی و انتظامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این هدیه الهی برخوردار است.
وی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امنیت موضوعی «درجه یک» است و لازمه آنکه تصویری مطلوب از فراجا در ذهن مردم ترسیم شود باید برنامه‌های این نیرو بر اساس «عقل و منطق»، «عزم و اقتدار» و «قانون‌گرایی و عطوفت» استوار شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بی شک “پلیس مقتدر امین مردم است” و امنیت لازمه توسعه پایدار، به همین دلیل، بدون امنیت،زندگی روزمره‌ مردم و فعالیت‌های علمی، دانشگاهی و اقتصادی امکان‌پذیر نیست و در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز برای درون‌زا کردن اقتصاد ”امنیت” رکنی اساسی بشمار می رود.

کریمی،ضمن دست مریزاد و خداقوت به ناظمان نظم در جامعه و پرسنل خدوم نیروی انتظامی،از صبر و بردباری خانواده‌های فرماندهان و کارکنان این نیرو که زمینه‌ساز خدمات گسترده‌ ای در جامعه می‌شوند، تشکر و قدردانی کرد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi