دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس جمهور در سفر به استان فارس حداقل ۲۰ درصد از بودجه را تخصیص دهد

بودجه های مورد نیاز ۱۰‌ پروژه بزرگ کازرون و کوه چنار در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با معاون اجرایی رئیس جمهور،پیگیری شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100457
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

رئیس جمهور در سفر به استان فارس حداقل ۲۰ درصد از بودجه را تخصیص دهد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛نشست تخصصی نمایندگان استان فارس در مجلس با معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص بودجه های مورد نیاز در سفر دوم  رئیس جمهوری با این استان برگزار شد.

فریدون عباسی دوانی در نشست تخصصی نمایندگان استان فارس با معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص بودجه های مورد نیاز در سفر دوم رئیس جمهور به عنوان وکیل مردم؛ از ۱۰ پروژه ی بزرگ شهرستان های کازرون و کوه چنار دفاع کرد.‌ 

این نشست نویدبخش تخصیص بودجه های لازم‌ جهت‌ تسریع در پیشرفت دو شهرستان کازرون و کوه چنار و پاسخ به مطالبات به حق مردم منطقه است.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی طی سه ماه گذشته،مسائل و مشکلات منطقه کازرون و کوه چنار را طی دیدار با وزرا و معاونین رئیس جمهور به اطلاع دولتمردان رسانده و طی ۸ نامه جداگانه، بودجه لازم جهت تکمیل پروژه های مهم دو شهرستان در حوزه های مختلف از جمله راه و شهرسازی،بهداشت و درمان، فرهنگ، ورزش ، آب و ..  مطالبه کرده است.

قابل ذکر است؛نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار علاوه بر نشست خصوصی با معاون اجرایی رئیس جمهور و تشریح نیازمندی ها و ارائه مکتوب درخواست ها، در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با معاون اجرایی رئیس جمهور مجددا به تشریح نیازمندی های منطقه کازرون و کوه چنار پرداختند.

در این جلسه عباسی دوانی با اشاره به اهمیت سفرهای استانی “ابراهیم رئیسی” در ایجاد تحول و پیشرفت پروژه ها و ایجاد امید بین مردم ،از دکتر منصوری خواست تا رئیس جمهور با دست پر به فارس سفر کرده و حداقل ۲۰ درصد از بودجه سال را به این سفرها تخصیص دهد تا وعده ها عملیاتی شود.

وضعیت نگران کننده بیمه تامین اجتماعی در باشت/75 درصد جمعیت باشت از قطار بیمه جا مانده اند!
دنبال کنید

همچنین؛عباسی دوانی به مسائل و پروژه های حوزه ی انتخابیه خود از جمله تکمیل سه راه راهدار و تونل محرم ، تسریع در آبگیری سد نرگسی، تکمیل بیمارستان پردیس،کتابخانه مرکزی ، تکمیل و تجهیز چمن‌های مصنوعی و سالن های ورزشی دو شهرستان و بحث حائز اهمیت ارتقا سلامت و بهداشت در منطقه کازرون و کوه چنار پرداخت.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی،نسبت اجرای طرح فیبر نوری در شهر کازرون به عنوان پایلوت در استان فارس اشاره و تاکید کرد. با اجرای این طرح و بهره‌برداری از سیستم فیبرنوری در شهرستان کازرون به عنوان پایلوت در استان فارس، سرعت اینترنت به بیش از۹۰۰ مگابایت افزایش خواهد یافت./

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi