پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوربالا| این همه سؤال برای جلسه خواستگاری؟!

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت کرونا ، از زمان عقد تا شهادت آقاوحید فقط دو ماه باهم بودند. البته با توجه به اینکه شهید وحید زمانی‌نیا از همراهان حاج ‌قاسم بود، بیشتر وقت‌ها در مأموریت حضور داشت و کمتر همدیگر را می‌دیدند. زهرا غفاری همسر شهید «وحید زمانی‌نیا»، همسفر با حاج قاسم سلیمانی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100448
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

نوربالا| این همه سؤال برای جلسه خواستگاری؟!

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت کرونا ، از زمان عقد تا شهادت آقاوحید فقط دو ماه باهم بودند. البته با توجه به اینکه شهید وحید زمانی‌نیا از همراهان حاج ‌قاسم بود، بیشتر وقت‌ها در مأموریت حضور داشت و کمتر همدیگر را می‌دیدند. زهرا غفاری همسر شهید «وحید زمانی‌نیا»، همسفر با حاج قاسم سلیمانی در بامداد تلخ ۱۳ دی‌ماه ۹۸ خاطره خواندنی از جلسات آشنایی با شهید دارد که در ادامه می‌خوانیم.

من و آقاوحید از طریق دوستان به یکدیگر معرفی شدیم. من برای صحبت‌های اولیه دفترچه‌ای از ‌سؤالات را آماده کرده بودم. وقتی آقاوحید این دفترچه را دید، گفت: «همه این سؤال را می‌خواهید از من بپرسید؟» گفتم «بله، جلوی تمام سؤالات را هم علامت می‌گذارم.» آقاوحید گفت: «خب، کاش من هم یک لیستی از سؤالات آماده می‌کردم.» حدود ۲ ساعت باهم صحبت کردیم و حجب و حیای آقاوحید من را جذب کرد. بیشتر سؤالات من درباره مسائل اعتقادی بود؛ مسائل اعتقادی به قدری برایمان مهم بود که در صحبت‌هایمان اصلاً درباره مادیات حرفی نزدیم.

بعد از این صحبت‌ها آقاوحید درباره کار خود و سردار قاسم سلیمانی توضیحی داد. او به قدری خصوصیات مثبت داشت که من به خطرات و شرایط کاری‌اش فکر نمی‌کردم. از او پرسیدم: «شما از من سؤالی ندارید؟» آقا وحید گفت: «به همین سؤالاتی که از من پرسیدید، جواب بدهید.» من هم به آقا وحید گفتم: «من علاقه زیادی به کار سپاه دارم و دوست دارم وارد این مجموعه شوم.» آقاوحید گفت: «حتی اگر جواب شما برای ازدواج با من منفی باشد، من مثل یک برادر می‌توانم در این مسیر کمکتان کنم.» من از این معرفت آقاوحید خیلی خوشم آمد و جواب نهایی‌ام برای ازدواج مثبت بود.

رئیسی: کمبودی در زمینه واکسن‌ کرونا نداریم/ کلاس‌های درس و امتحانات حضوری شود
دنبال کنید

ما ۵ شهریور ماه ۹۸ نامزد شدیم و بیشتر رفت‌وآمدهای ما در آن دوران بود. چون بعد از عقدمان در ۱۷ آبان ماه، شرایط آشوب در عراق پیش آمد که رفت و آمد سردار سلیمانی و آقا وحید به عراق بیشتر شد. به همین خاطر ما در دوره عقد زیاد همدیگر را نمی‌دیدیم تا اینکه آقاوحید در ۱۳ دی ماه به همراه حاج قاسم و دیگر عزیزان به شهادت رسیدند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi