پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بکارگیری فناوری نو در راستای بهره وری ضروری است

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: باید فناوری جدید را در حوزه بهره وری به‌کار گیریم که در این زمینه ضرورت دارد به حوزه‌ تامین منابع انسانی متخصص و متعهد بپردازیم و ارتباط تنگاتنگی را بین صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در قالب تحول و انقلاب تولید قطعات برقرار کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100343
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

بکارگیری فناوری نو در راستای بهره وری ضروری است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد مهدی زاهدی  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی در حوزه بهره وری باید باشد که در حوزه صنعت و معدن مفاهیم این حوزه باید واکاوی شود.

محمدمهدی زاهدی افزود: باید فناوری جدید را در حوزه بهره وری به‌کار گیریم که در این زمینه ضرورت دارد به حوزه‌ تامین منابع انسانی متخصص و متعهد بپردازیم و ارتباط تنگاتنگی را بین صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در قالب تحول و انقلاب تولید قطعات برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه و به خصوص قانون جهش تولید ماده ۱۱ و ۱۳ می تواند در این حوزه تحولی ایجاد کند افزود: تمام این قوانین برای کمک به صنعت و تولید مبتنی بر دانش و فناوری و بهره گیری از منابع انسانی با کفایت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این موضوع در افق پنج ساله جزو برنامه های صنعت استان کرمان قرار گرفته است و صنایع کوچک استان به این موضوع توجه کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi