یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند طرح آموزشی در آمل به بهره برداری رسید

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ۲ طرح مهم آموزشی درشهرستان آمل بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال نیمه کاره بودن، با حمایت دولت سیزدهم و اختصاص اعتبارهای مورد نیاز امسال تکمیل و به بهره برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100331
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

چند طرح آموزشی در آمل به بهره برداری رسید

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راه خدمت و کمک به پیشرفت کشور از دولت سیزدهم حمایت می کند و خوشبختانه دولت نیز توانسته بسیاری از طرح های نیمه کاره آموزشی را بعد از سالهای طولانی درمسیرافتتاح قرار بدهد.

وی ادامه داد: به طور مثال ۲ طرح مهم آموزشی درشهرستان آمل بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال نیمه کاره بودن، با حمایت دولت سیزدهم و اختصاص اعتبارهای مورد نیاز امسال تکمیل و به بهره برداری رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی طولانی شدن برخی از طرح های عمرانی ازجمله در حوزه آموزشی را به صلاح کشور و آموزش وپرورش ندانست و گفت که انتظار هست که هم دولت وهم خیران درکنار هم برای تکمیل زودترطرح های آموزشی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: استانداردسازی فضای آموزش، تقویت منابع انسانی و بروزآوری تجهیزات باید در آموزش و پرورش مدنظر قرار گیرد.

به گفته حاجی پور اگر می‌خواهیم در آینده جامعه خوبی و بهتری داشته باشیم باید مدارس تراز اول خوب داشته باشیم و دانش‌آموز با خاطره خوب از مدارس خارج شوند.

وی آموزش و پرورش پویا را محور توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت : اگر معلم و محتوای درس‌ها به تراز جمهوری اسلامی باشند مشکلات کشور به حداقل و دانش آموزان به پای نظام خواهند ایستاد.

حاجی پور افزود: اگر منصفانه قضاوت کنیم در کنار کارهای زیادی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور انجام شده نقص ها و کمبودهای زیادی نیز وجود دارد که باید برطرف شوند.

امکانات بهداشتی درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع شود
دنبال کنید

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی همچنین به تاخیر درتکمیل برخی طرح های آموزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت، متاسفانه طرح های آموزشی نیمه کاره درشهرستان آمل بعد از گذشته ۱۵ سال و۱۷ سال توقف، رها شده بود که با پیگیری هایی که انجام شده درکمتر از ۲ سال گذشته فعال و در سال جاری افتتاح شد.

وی افزود : هنرستان زنده یاد “صفایی” آمل، که خانواده این خیر زمین آن را حدود ۲۴ سال قبل به آموزش وپرورش اهداء کردند، اما با وقفه ای چند سال کلنگ زنی و رها شد و اززمان ساخت تا افتتاح آن، حدود ۱۷ سال زمان سپری شد.

حاجی پور یادآورشد، البته نمونه های این گونه طرح ها درحوزه های آموزشی و ورزشی درسطح شهرستان آمل و دیگر مناطق کشور وجود داشت که با حمایت و اختصاص اعتبار از سوی دولت سیزدهم بسیاری از این طرحها تکمیل و افتتاح شده بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi