شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل حق آبه کشاورزان «ری» رفع نشده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: با وجود پیگیری‌های متعدد هنوز حق آبه کشاورزان شهرستان ری که در طول سالیان متمادی دچار مشکل شده، رفع نشده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100322
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

مشکل حق آبه کشاورزان «ری»  رفع نشده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سیدعلی یزدی خواه  با اشاره به نیازها و کمبودهای شهرستان ری اظهار داشت: شهرری قدمتی بیش از ۸ هزار سال دارد و یکی از ۱۵ کهن شهر دنیا به شمار می‌رود که همواره مهد تشیع، تمدن و پیشرفت بوده است و حضور حضرت عبدالعظیم (ع) نیز نعمت بزرگی برای توسعه و ارتقای شهر به شمار می‌رود.

وی افزود: متأسفانه به واسطه همجواری ری با تهران آن‌گونه که شایسته است، امکان خدمات‌رسانی به این شهر و مردمش وجود نداشته و در شهرستان ری هنوز روستاهایی داریم که از گاز و آب بی‌بهره هستند و همچنین در نقاط شهری و روستایی آلایندگی‌های زیادی در سطح شهرستان ری وجود دارد و در بخش صنعتی نیز زیرساخت شهرک‌های صنعتی هنوز فراهم نیست.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: با وجود پیگیری‌های متعدد هنوز حق آبه کشاورزان شهرستان ری که در طول سالیان متمادی دچار مشکل شده، رفع نشده است.

یزدی خواه با تأکید بر اینکه فرماندار جدید باید به سرعت با جزئیات شهرستان آشنایی پیدا کند تصریح کرد: حضور فرماندار جدید با توجه به تجربه ایشان، باید شهرستان ری را چند گام به جلو برده و مشکلات مردم کمتر شود‌.

وی ادامه داد: در شهرستان ری سایت مسکن ملی نداریم و شهروندان ری باید به شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند لذا از فرماندار جدید تقاضا داریم این موضوع بسیار مهم را در نهادهای متولی بررسی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی مشکلات مانند روان آب‌ها ناگزیر است اما می‌توان در برخی موارد از تهدیدها فرصت‌هایی را نیز دریافت کرد. 

اتصال جهرم به شبکه ریلی کشور
دنبال کنید

یزدی‌خواه در پایان با اشاره به اینکه از فرماندار جدید انتظار داریم ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشند خاطر نشان کرد: اشتغال، گردشگری، زنان، جوانان، ورزش و غیره جزو مطالبات دارای اهمیت است که باید به آن پرداخته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi